Ubisoft bloggar om Assassin's Creed: Unity-patchar

Robot
Ubisoft bloggar om Assassin's Creed: Unity-patchar

Utvecklarna rapporterar om vad som buggstädas.

#assassins-creed-unity, #ubisoft


Medlem
Ubisoft bloggar om Assassin's Creed: Unity-patchar

Har de sparat in pengar på att släppa spelet utan Quality control&assurance och låter spelarna sköta det jobbet? fattigt överallt här i världen, tydligen på ubisofts kontor också.

Medlem

Har inte sett NÅGON av problemen förutom FPS skiten...
Hoppas verkligen att det är högst på på prioriteringen

Medlem

Någon som vet när recensionen om Rouge kommer ut?

Medlem

Är det verkligen så illa som det ser ut? För mig känns det otroligt att de inte kunde se detta komma på PS4/XBOne om spelet var så buggigt. Det får mig att känna att det inte är så illa som den skrikande massan vill få det till, men vad vet jag? Ska dra igång mitt ikväll på PC. Har fortfarande en dåres hopp om att allt kommer att gå bra.

EDIT: Det var så illa :S Hur kunde de med gott samvete släppa en sådan buggfest. De lär ju inte varit ovetande om alla problem. Ubisoft kniper nog EAs bajskorv detta år.

Gen
Medlem

Hoppas spelet är patchat tills tävlingen är avgjord. Annars blir det att punktera däcken på Yves Guillemots bil med en pil från Phantom Blade Crossbown >:-]

Medlem
Skrivet av totte1015:

Har inte sett NÅGON av problemen förutom FPS skiten...
Hoppas verkligen att det är högst på på prioriteringen

Vilken platform? (Hoppas inte ps4...)

Medlem
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av totte1015:

Har inte sett NÅGON av problemen förutom FPS skiten...
Hoppas verkligen att det är högst på på prioriteringen

Vilken platform? (Hoppas inte ps4...)

Naj, PC

Medlem

Kommer det bli spelbart i framtiden då? På PC alltså

vad jag har förstått så är PC versionen värst.

hoppas de patchar bort det fort.. får hem mitt collectors edition till X1 snart.

Medlem
Skrivet av fredrik henriksson:

vad jag har förstått så är PC versionen värst.

hoppas de patchar bort det fort.. får hem mitt collectors edition till X1 snart.

Haha känner exakt samma sak Jag borde inte ha förbokat

Medlem

Ok Ubi mycket att göra? Skulle tro det.
Ni står för en jäkla bra underhållning trots allt.

Look at this:
http://www.dsogaming.com/news/assassins-creed-unity-awesomene...

The show must go on.

Inaktiv

Vad är Helix points? Nån som kan förklara?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Embargo och buggig produkt. Ne åt helv... med skiten. Det är inte värt min tid. Det faktum att dom satte embargo på spelet visar att dom visste om problemet men skeppade spelet iallafall. Giriga opålitiga avskum till utgivare.

Bortsett från stillbildsgrafiken som är snygg så finns det inget nytt. Man kan hoppa ner för byggnader nu. Big woof... Black Flag drog bort från dansa runt i en stad till med open world. Nu e det tillbaka till samma formula och buggigt som fan.

Vad jag inte förstår är dom kan göra spel som Rayman Legends som är super fantastiskt på alla sätt och vis och har inga problem alls. Till sån här skit. What gives? Sparka dom QA teamet efter Rayman?

Inaktiv

Verkar vara väldigt olika om man har problem eller ej.
För mig flyter det som på vatten. Hur bra spel som helst.

Visst ser man nån enstaka grafikglitch ibland, men i vilket spel gör man inte det..

EDIT: Kör på PC, om nån undrar.

Medlem

Någon som vet om patchen hjälpte på PS4:an?

Medlem
Skrivet av Hadrianuz:
Skrivet av fredrik henriksson:

vad jag har förstått så är PC versionen värst.

hoppas de patchar bort det fort.. får hem mitt collectors edition till X1 snart.

Haha känner exakt samma sak Jag borde inte ha förbokat

För en gångs skull så är jag glad att min nerladdning av spelet tar 24+ timmar :D. Dock så har jag inga höga förhoppningar av att den första patchen kommer att fixa PC's prestanda problem, eller om det ens någonsin kommer fixas, eftersom ubisoft återanvänder mycket av den motor dom använder till alla spelen så sitter nog problemen långt inne i kärnan, deras funktion av mixen av många NPC's, parkour och öppnen värld är nog bara naturligt värdelöst gjort från första början.

Medlem

hur kanna denna galenskap vara laglig?

Medlem

Är det någon som vet om Watch Dogs nånsin blev spelbart? Jag har inte kört min kopia sedan den var ny, och kanske 1-2 patchar efter det.

Medlem

Har inte haft några problem av allvarlig art. FÖRHANDSBOKADE till PS4. Är problemen mest till PC? Varför gjorde de inte som Rockstar med GTAV? Nu är det ju PC spelarna som blir förbannade. För att de inte hunnit fått ut en "klar" produkt till PC. Men de får väl skylla sig själva när GTAV killarna sitter och garvar.

Tillägg: Började spela ca. kl 11:30 idag. Så några timmar blir det.

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

Är det någon som vet om Watch Dogs nånsin blev spelbart? Jag har inte kört min kopia sedan den var ny, och kanske 1-2 patchar efter det.

Jag tycker det fungerar bra nu.
Installerade det igår efter att inte ha spelat sen release.
Jag och en polare turades om att hacka varann nåra ggr. Jävligt roligt. Kan hända mycket random shit när man kör det.

Medlem

Har nu kört PC-versionen I några timmar och inga större problem här. Patchen hjälpte väl?!

Medlem

Har lirat pc versionen under dagen. Inga problem alls. Det enda är att det var svårt att gå online när jag startade upp andra gången. Riktigt najsigt lir. Www.fetmedskagg.se

Medlem

Började någorlunda bra men nu börjar skiten faila.

Någon sjuk jävla mousesmoothing har börjat jävlas nu, när jag springer så måste jag kämpa med musen för att få runt fanskapet, och procentandelen på smoothingen verkar ändras hela jävla tiden

Medlem
Skrivet av Thane:

Någon som vet om patchen hjälpte på PS4:an?

https://www.youtube.com/watch?v=bVdRBGfMze0&list=UU__Oy3QdB3d...

Fixar fps på Ps4/PC

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Thane:

Någon som vet om patchen hjälpte på PS4:an?

https://www.youtube.com/watch?v=bVdRBGfMze0&list=UU__Oy3Q...

Fixar fps på Ps4/PC

Så...offline mode?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Thane:

Någon som vet om patchen hjälpte på PS4:an?

https://www.youtube.com/watch?v=bVdRBGfMze0&list=UU__...

Fixar fps på Ps4/PC

Så...offline mode?

Japp

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Thane:

Någon som vet om patchen hjälpte på PS4:an?

https://www.youtube.com/watch?v=bVdRBGfMze0&list=...

Fixar fps på Ps4/PC

Så...offline mode?

Japp

Testade nu och det ändrade inte ett jävla piss.
Så mycket för det hoppet.

Det roliga är att jag testade att köra allt på ultra/on förutom AA, och fick runt 40FPS
Sedan så tog jag ALLT på Low/Off och fick runt exakt samma FPS, ~40

Sicken jävla skit.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Thane:

Någon som vet om patchen hjälpte på PS4:an?

https://www.youtube.com/watch?v=bVdRBGfMze0&l...

Fixar fps på Ps4/PC

Så...offline mode?

Japp

Testade nu och det ändrade inte ett jävla piss.
Så mycket för det hoppet.

Det roliga är att jag testade att köra allt på ultra/on förutom AA, och fick runt 40FPS
Sedan så tog jag ALLT på Low/Off och fick runt exakt samma FPS, ~40

Sicken jävla skit.

Han i videon stängde av Wifi helt via routern och fick typ dubbla fps enligt honom själv, vet ej hans settings. Tydligen suger online mycket prestanda om man ska gå efter dessa uppgifter i videon.

Konstigt att du inte får någon fps boost alls när du sänker inställningarna.

tur man inte har ngra ubisoft aktier iaf .. dom tappade 10% i värde efter den här skiten.

12
Skriv svar