Enkelt knep kan fixa slött Assassin's Creed: Unity

Robot
Enkelt knep kan fixa slött Assassin's Creed: Unity

I väntan på patchen har spelare hittat egen lösning på haltande bilduppdatering.

#nyhetstips, #assassins-creed-unity, #ubisoft


Medlem
Enkelt knep kan fixa slött Assassin's Creed: Unity

bra nyhet, men rubriken ser verkligen ut som en klick-bait rubrik...saknas bara "se det chokerande resultatet!"


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Propy:

bra nyhet, men rubriken ser verkligen ut som en klick-bait rubrik...saknas bara "se det chokerande resultatet!"

Skrev om underrubriken, kanske var lite snabb där.


signatur
Medlem

OBS! Om ni testar detta på pc. Se till att bocka av uplays cloudsave funktion eller backa upp sparfilerma. Annars riskerar ni att bli av med all offlinetid när ni loggar in. Hände mig med black flag ett par ggr. Inte roligt

Medlem

Verkar funka på min xbox one också

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av overstoff:

Verkar funka på min xbox one också

Gott! Hade du stora problem innan?

Skrivet av snickerboa:

OBS! Om ni testar detta på pc. Se till att bocka av uplays cloudsave funktion eller backa upp sparfilerma. Annars riskerar ni att bli av med all offlinetid när ni loggar in. Hände mig med black flag ett par ggr. Inte roligt

Bra tips!


signatur
Gen
Medlem

Nu vet jag inte om funktionen förbättrats sen Black Flag men jag har blivit av med mina Cloud saves på PC två gånger (ej i samband med offline). Sen stängde jag av Cloud permanent och får istället komma ihåg att säkerhetskopiera sparfilerna vid ominstallation av datorn.

Redaktör
Ponny

För mig funkade det definitivt (PS4).

När jag tog mig an spelet igen efter att ha mestadels kört offline under recensionslirandet stuttrade det som aldrig förr. Men offline (läs: utan Uplay, AC Initiates, companion-appen, co-op-sökning och hej faderullan) funkade det finfint igen.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Fortfarande osäker på om jag ska skicka tillbaka spelet eller köra på...

Medlem

Hade en bugg i början, då jag klättrare på en vägg och Arno fastnade och började sprattla. Det är det ända problem jag haft. Spelar på PS4.

k3m
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

För mig funkade det definitivt (PS4).

När jag tog mig an spelet igen efter att ha mestadels kört offline under recensionslirandet stuttrade det som aldrig förr. Men offline (läs: utan Uplay, AC Initiates, companion-appen, co-op-sökning och hej faderullan) funkade det finfint igen.

Behövd nyhet. Man tackar

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av overstoff:

Verkar funka på min xbox one också

Gott! Hade du stora problem innan?

Skrivet av snickerboa:

OBS! Om ni testar detta på pc. Se till att bocka av uplays cloudsave funktion eller backa upp sparfilerma. Annars riskerar ni att bli av med all offlinetid när ni loggar in. Hände mig med black flag ett par ggr. Inte roligt

Bra tips!

Lite, några framedrops vid stora folkmassor bara

Gen
Medlem
Skrivet av overstoff:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av overstoff:

Verkar funka på min xbox one också

Gott! Hade du stora problem innan?

Skrivet av snickerboa:

OBS! Om ni testar detta på pc. Se till att bocka av uplays cloudsave funktion eller backa upp sparfilerma. Annars riskerar ni att bli av med all offlinetid när ni loggar in. Hände mig med black flag ett par ggr. Inte roligt

Bra tips!

Lite, några framedrops vid stora folkmassor bara

Därför att...
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4958425&postcount=1

Fast samtidigt så...
http://www.dsogaming.com/news/ubisoft-will-bring-mantle-like-...

Medlem

Funkar inte för PC.

Detta gav mig 10 FPS dock:

http://i.imgur.com/IRK5pN7.png

FM-guru
F.d. Sisyr

Själv kan jag inte ens starta spelet. Möts av den lilla startloggan som kommer direkt efter man klickat på play, sen inget. Google säger mig att det är en del av de som installerat liret på annan hårddisk än C: som drabbas av detta, vilket jag har, så frågan är hur fan man kommer runt det, då en installation av ett 50 gig stort spel på C: inte är aktuellt eftersom jag har en rätt liten SSD.

vad hände med det där testet ni skulle göra för att kolla prestandan i diverse nvidiakort ? väntar otåligt

Medlem

En dum fråg. Vad är dessa Companionuppdragen och hur kör man dem?

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

En dum fråg. Vad är dessa Companionuppdragen och hur kör man dem?

Någonting med appen att göra, googla det så får du det på Google store eller apples motsvarande

Medlem

Fällde en liten tår när jag insåg att min gamla trogna gtx 580 inte ens når upp till minimumkraven. :'(

Medlem

Jag kopplade bort internet på PS4 men märkte ingen skillnad tyvärr.

1
Skriv svar