Lär dig finta döden i filmer från Resident Evil: Revelations 2

Robot
Lär dig finta döden i filmer från Resident Evil: Revelations 2
Gen
Medlem
Lär dig finta döden i filmer från Resident Evil: Revelations 2

"Revelatuionerande" minst sagt Hypen är total.

Medlem

Jag gillar att det verkar vara så att bara Moira har finish-movet då fienderna är på marken. Då måste man ha med henne för att kunna spara ammo och därför behöva tänka igenom hur man alltid ska lyckas ha henne kring sig för att klara sig bra.

Vet inte om det blir episod-köpande eller vänta på skiva för mig. Kommer ju bli tråkigt med spoilers på nätet om man väntar på skivan...

Medlem

Mekaniken med ficklampan påminner om Alan Wake

Medlem

Tyckte dessvärre det såg riktigt dåligt ut med partnermekaniken iaf inget nytänk Och ficklampegrejen, zombiesena märker knappt av kulor i bröstet men att springa in i ljuset från en ficklampa överrumplar dem totalt i 4 sekunder. Hade hoppats på nått mycket mer lovande.

Medlem
Skrivet av qwail:

Tyckte dessvärre det såg riktigt dåligt ut med partnermekaniken iaf inget nytänk Och ficklampegrejen, zombiesena märker knappt av kulor i bröstet men att springa in i ljuset från en ficklampa överrumplar dem totalt i 4 sekunder. Hade hoppats på nått mycket mer lovande.

Det är något nytt, sen vet man jö inte om dom bara blir överumplade av ljuset under en viss tid, ungefär hur man vänjer sig vid ljus på morgonen, typ jag kan inte ens titta i ljus om jag sovit i kolsvart rum, det blir som om man blir slageni ögat av typ tyg allt blir snurrig och ögat stängs automatiskt. Kanske något liknande; ) Sen gillar jag mer att man kanske måste spara ficklampan till fiender istället för att använda den i mörka ställen, då man måste spara på batteriet, sen finns det otroligt lite ammo så man måste använda ficklampan för att komma vidare eller liknande.

1
Skriv svar