World of Warcraft – spana in de nya blood elves!

Robot
World of Warcraft – spana in de nya blood elves!

Men de har klarat sig utan bröstvårtor så länge!

Medlem

Snudd på slave bikini...

Jag ser faktiskt ingen skillnad alls. Det känns som om varje gång Blizzard visar upp sina "nya" karaktärsmodeller så har de bara lagt till något streck eller gett kvinnorna lite mindre trosor, eller nåt sånt.

Medlem
Skrivet av lime1998:

Jag ser faktiskt ingen skillnad alls. Det känns som om varje gång Blizzard visar upp sina "nya" karaktärsmodeller så har de bara lagt till något streck eller gett kvinnorna lite mindre trosor, eller nåt sånt.

De är mer detaljerade/högupplösta. Klicka på bilden i helskärm så ser du usel den gamla modellen ser ut rent grafiskt.

Medlem
Skrivet av lime1998:

Jag ser faktiskt ingen skillnad alls. Det känns som om varje gång Blizzard visar upp sina "nya" karaktärsmodeller så har de bara lagt till något streck eller gett kvinnorna lite mindre trosor, eller nåt sånt.

Man måste se dem i rörelse för att upptäcka den stora skillnaden. Målet har ju varit att göra dem så likvärdiga originalet som möjligt, fast mer högupplösta och bättre animerade.
Men jag håller med om att sådana här screenshots inte säger särskilt mycket.

Medlem

Haha, zooma in och kolla fötterna, där ser man skillnad!

Inaktiv
Skrivet av Dryn:
Skrivet av lime1998:

Jag ser faktiskt ingen skillnad alls. Det känns som om varje gång Blizzard visar upp sina "nya" karaktärsmodeller så har de bara lagt till något streck eller gett kvinnorna lite mindre trosor, eller nåt sånt.

De är mer detaljerade/högupplösta. Klicka på bilden i helskärm så ser du usel den gamla modellen ser ut rent grafiskt.

Istället för r_picmip 10 så är det r_picmip 5. Det kallar jag framsteg!

Medlem
Skrivet av Bu-Tch-Er:
Skrivet av Dryn:
Skrivet av lime1998:

Jag ser faktiskt ingen skillnad alls. Det känns som om varje gång Blizzard visar upp sina "nya" karaktärsmodeller så har de bara lagt till något streck eller gett kvinnorna lite mindre trosor, eller nåt sånt.

De är mer detaljerade/högupplösta. Klicka på bilden i helskärm så ser du usel den gamla modellen ser ut rent grafiskt.

Istället för r_picmip 10 så är det r_picmip 5. Det kallar jag framsteg!

Absolut

Medlem
Medlem
Medlem

Det spelar ingen roll hur många polygoner man slänger in, det förblir Blood Elves.

Medlem

Ser nice ut. Om de nu bara kunde ge monk animationer lite love.

Medlem

Välkommen till 2007 års grafik för resten av spelvärlden.


signatur

I drank what?

Medlem

Släppte de expansionen utan att ha uppdaterat modellerna för alla raser? Blizzard har verkligen tappat greppet på sistone.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Varför måste de kvinnliga modellerna ha "string" på sig?

Inte för att jag är feminist (hujedamig nej) men det känns så jävla löjligt bara när man jämför med mannens boxers.

Medlem

female belfs :>


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av lime1998:

Jag ser faktiskt ingen skillnad alls. Det känns som om varje gång Blizzard visar upp sina "nya" karaktärsmodeller så har de bara lagt till något streck eller gett kvinnorna lite mindre trosor, eller nåt sånt.

Vissa raser blev mycket bättre, vissa blev inte alls mkt bättre, trollen tex tycker jag ser lika fula ut. BE males ser ju väldigt lika ut de gamla modellerna med females ser lite nyare ut.

Tycker de är lite tråkigt att dom inte uppgradera fler modeller, Tycker det finns många gamla mounts/item sets och mobs som ser riktigt ruttna ut fortfarande, Tycker dom skulle arbetat på det också. Nya expansionen innehåller jävligt lite när man väl kollar på det tycker jag.

1 ny talent, några nya zoner, och garrison som va lite av en besvikelse när man lär sig om det.

1
Skriv svar