Topp 4 anledningar till att följa FZ i "sociala medier". (Ni kommer att tappa hakan!)

Robot
Topp 4 anledningar till att följa FZ i "sociala medier". (Ni kommer att tappa hakan!)

Den enda lista du behöver för att inse vikten och vidden av att ta del av FZ i alla möjliga och omöjliga kanaler.


Medlem
Topp 4 anledningar till att följa FZ i "sociala medier". (Ni kommer att tappa hakan!)

Jag gick in till FZ som jag gör varje morgon, men det jag fick se fick mig att bryta ihop!


signatur

Videomupp

Medlem

Vad är det här!? Är FZ bankrutt!? Undanhåll inte sanningen!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

@AllaMinaVänner #JagTrorInteDetÄrSant!

Frilansare
Skrivet av Apministern:

Vad är det här!? Är FZ bankrutt!? Undanhåll inte sanningen!

FZ undanhöll sanningen. Det som hände sen kommer få er att gråta!

Medlem

Å nej har Aftonbladet köpt upp er och börjat sprida sina värdelösa rubriker :'(

Medlem

Är det första april?

Medlem
Skrivet av fullerdanne:

Å nej har Aftonbladet köpt upp er och börjat sprida sina värdelösa rubriker :'(

Hahaha, jag är rätt säker på att det är medvetet. Som ett skämtsamt svar till alla dessa kommentarer angående "click-bait rubriker" i andra nyheter. Jag skrattade till av det åtminstone!

Medlem
Medlem

På tre timmar har ni skrivit tre inlägg om Steam Broadcasting på twitter. Ett inlägg om varje nyhet räcker!

Medlem

Omvänt blir det Mer godis = Mer trafik.

Det är aldrig publikens fel om antalet sålda biljetter minskar.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Nej, jag tänker inte skaffa ett konto på Fejsbåck eller Twitter bara för att följa FZ. Men om det glädjer chefredaktör Bennet så ligger jag bakom cirka 38% av all trafik här på sajten, helt på egen hand. Jag besöker FZ minst en gång i timmen om jag är ledig. Beroende kallas det jag lider av.

jag tog bort facebook, alla gothbrudar samarbetade mot mig till slut, och blockade mig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Thane:

På tre timmar har ni skrivit tre inlägg om Steam Broadcasting på twitter. Ett inlägg om varje nyhet räcker!

Oj, från samma konto? Vi har ju ett som helt oblygt spottar ur sig rubriker och ett mer redaktionellt.

Skrivet av Bennii:

Nej, jag tänker inte skaffa ett konto på Fejsbåck eller Twitter bara för att följa FZ. Men om det glädjer chefredaktör Bennet så ligger jag bakom cirka 38% av all trafik här på sajten, helt på egen hand. Jag besöker FZ minst en gång i timmen om jag är ledig. Beroende kallas det jag lider av.

Vi arbetar även på att lära duvor flyga ut till trogna medlemmar med de senaste rubrikerna.


signatur
Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Sluta följ strömmen! Begränsa er! Varför inte vara unika istället? Vara den enda spelsajten som inte anslutit sig till fajkbook, twixx och alla de andra onda betingelserna. Så slipper ni apokalypsen när sociala medier-zombierna kommer och tar över.

Medlem

Men ok då! Jag får väl ta och följa er på Twitter men nåde er om ni börjar fotografera era luncher eller lägger upp bilder under de månatliga cupcake-baken!!!

Medlem

Usch för sociala medier :evil: fz.se fungerar utmärkt för oss bakåtsträvare 8)8)8)

Men det är väl bra med fler alternativ

FZ:s följarantal chockhöjs! Vad som hände sen är otroligt!

Skrivet av fullerdanne:

Å nej har Aftonbladet köpt upp er och börjat sprida sina värdelösa rubriker :'(


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Började följa FZ på youtube. Det som hände sen chockade alla !

Medlem

Den dagen FZ köps av Aftonbladet är den dag jag slutar va en trogen daglig tittare.
Aftonblandets Spel sektion är ett narr, deras rubriker enbart får en att gråta.
Det är synd, för en stor kvällstidning behöver en gaming-sektion, men tyvärr måste det ha samma princip som Nöjesbladet.

Frilansare
Skrivet av Ferren:

Den dagen FZ köps av Aftonbladet är den dag jag slutar va en trogen daglig tittare.
Aftonblandets Spel sektion är ett narr, deras rubriker enbart får en att gråta.
Det är synd, för en stor kvällstidning behöver en gaming-sektion, men tyvärr måste det ha samma princip som Nöjesbladet.

Apart?

Medlem


signatur
Medlem

"Kameraman filmade fel - Se det otroliga superfiaskot!"

Medlem

Äh, tar väl och följer er på twitter då FZ, ni är ju helt enkelt en samling ganska sköna medelålders män. Men ta och ge lite smisk till han som filmat vertikalt!

Frilansare
Skrivet av LordVaakos:

Äh, tar väl och följer er på twitter då FZ, ni är ju helt enkelt en samling ganska sköna medelålders män. Men ta och ge lite smisk till han som filmat vertikalt!

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20141203/hurt-me-plenty-gra...

Medlem
Skrivet av Ferren:

Den dagen FZ köps av Aftonbladet är den dag jag slutar va en trogen daglig tittare.
Aftonblandets Spel sektion är ett narr, deras rubriker enbart får en att gråta.
Det är synd, för en stor kvällstidning behöver en gaming-sektion, men tyvärr måste det ha samma princip som Nöjesbladet.

läsarna klickade på aftonbladet spels rubrik. det som hände sedan fick dem att fälla tårar.

Skrivet av Ferren:

Den dagen FZ köps av Aftonbladet är den dag jag slutar va en trogen daglig tittare.
Aftonblandets Spel sektion är ett narr, deras rubriker enbart får en att gråta.
Det är synd, för en stor kvällstidning behöver en gaming-sektion, men tyvärr måste det ha samma princip som Nöjesbladet.

Jag visste knappt att Aftonbladet hade en sida för spel, så jag gick in där för att se deras rubriker, och nu förstår jag verkligen vad du menar med att deras rubriker får en att gråta.

"Se videon som får världen att rasa mot GTA!"
"Hårresande spelidén: töm spelarna på blod!"
" 'I spel ska det vara roligt att misshandla kvinnor!' "
"Årets största besvikelse!"
"Cameron sågar heta speltrenden!"

1
Skriv svar