Se 15 min gameplay från Uncharted 4

Robot
Se 15 min gameplay från Uncharted 4

Naughty Dogs senaste är en grafikfest.

#nyhetstips


Medlem
Se 15 min gameplay från Uncharted 4
Medlem

Hade förväntat mig att de skulle vara snyggare. Men visst ser de riktigt snyggt ut! Men de gjorde ju även PS3 liren.. Men framförallt så ser de riktigt roligt ut!

Skribent
Skrivet av Eschricht:

Tack, jag lade in tipset i nyheten!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tycker det ser ut som att det kommer bli SJUKT bra!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Snyggaste spelet jag sett typ!

Medlem

Uncharted var det som fick mig att äntligen köpa en PS3, och löftet om Uncharted var nog att sälja en PS4. Can't fucking wait.

Medlem

Garanterat köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av AstroCreep:

Hade förväntat mig att de skulle vara snyggare. Men visst ser de riktigt snyggt ut! Men de gjorde ju även PS3 liren.. Men framförallt så ser de riktigt roligt ut!

fast de är ju allt runtomkring med, sett till hur han integrerar till miljön och miljön till honom så är det ju extremt snyggt! Upplösning och ljus är perfekt i sig men styrkan ligger i detaljerna ♡

FM-guru
F.d. Sisyr

Om de där kontextuella fightingscenerna är så sömlösa och välanpassade i spelet som de är i den här videon är det på gränsen till onanivärdigt. Vill dock minnas att TLoU hade liknande kontextuella detaljer i promovideos, som bara till viss utsträckning återfanns i spelet på samma sätt.

Inaktiv

Det här spelet är väldigt intressant! Synd bara att det kommer ut till en konsol och inte till PC Då skulle de kunna göra mer med spelet och inte vara så begränsade.

Medlem

Såg riktigt bra ut, det enda var väl att det ser ut som dom kört motion capture på en apa istället för en människa. Men ska det klättras så ska det göras av dom bästa.

Medlem

ser riktigt fet ut!

Medlem

Köp köp köp!


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Ser sjukt bra ut! Garanterat köp!


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem

Då fattas bara 1-3 till PS4 också så är samlingen komplett på en och samma konsol. Är detta sista spelet i serien lär det ju komma en "box" nån gång (och jag tror inte de skulle blanda en box med spel till olika konsoler).

Medlem

Uncharted 1 var bra 2:an var riktigt bra nr 3 i serien tyvärr inte lika bra, håller tummarna för del nr 4.

Medlem

Börjar bli trist med allt klättrande i skogen.

Snygg djungel dock! Det är kanske dags att göra ett nytt spel om Vietnamkriget?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

jag kommer att köpa en PS4 för detta spel, helt sjuk trailer! älskade spelen på ps3 , njöt av varende minut . Kanske vi får se en remake till ps4 Halo style?

Medlem

Taggad till max.

De till synes sömlösa striderna är nästan lite för bra för att vara sant dock. Om det ser ut såhär när spelet släpps kommer jag njuta av varje sekund.

Naught Dog, ni vet precis vilka knappar ni ska trycka på.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

1
Skriv svar