Uncharted 4 – skäggfyllda bilder på Nathan Drake

Robot
Uncharted 4 – skäggfyllda bilder på Nathan Drake

Stilig karl. De bara måste göra tre Uncharted-spel till, inte sant?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Stilig karl. De bara måste göra tre Uncharted-spel till, inte sant?

Tyckte det räckte bra med tvåan.


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av walter_iego:

Stilig karl. De bara måste göra tre Uncharted-spel till, inte sant?

Tyckte det räckte bra med tvåan.

Naughty Dog hädare!

No soup for you!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Den svartvita bilden var läskigt lik en riktig människa.

Medlem

Han har haft samma frisyr i allt för många år och det ser alltid perfekt ut, även efter att ha varit under vatten.

Medlem

Jo för sådär kommer det se ut ingame...

Skribent
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av walter_iego:

Stilig karl. De bara måste göra tre Uncharted-spel till, inte sant?

Tyckte det räckte bra med tvåan.

Naughty Dog hädare!

No soup for you!

Jag är bara ärlig mot dig Walter, för att jag bryr mig om dig och aldrig skulle ljuga för dig. Om jag skulle ljuga om en sådan här sak, vad kommer här näst?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Synd att inte spel mekaniken utvecklats i samma takt som Nathans skägg. Fruktansvärt snyggt, men jag blev inte alls imponerad utav det gamplay jag såg av 4an.

Samma trötta gameplay som de hade förut. Förstår att det inte gör om allt och provar återuppfinna hjulet med 4an när de har en sån stor fanbase som de har... men asså det har inte hänt någonting alls vad jag kunde se. Igen, lite lätt besviken.

k3m
Medlem
Skrivet av Cliffie:

Synd att inte spel mekaniken utvecklats i samma takt som Nathans skägg. Fruktansvärt snyggt, men jag blev inte alls imponerad utav det gamplay jag såg av 4an.

Samma trötta gameplay som de hade förut. Förstår att det inte gör om allt och provar återuppfinna hjulet med 4an när de har en sån stor fanbase som de har... men asså det har inte hänt någonting alls vad jag kunde se. Igen, lite lätt besviken.

Är det trasigt då? Om inte så behövs det bara förfinas och utvecklas.

Medlem

Syns att det är Naughty Dog. Grymt duktiga!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Cliffie:

Synd att inte spel mekaniken utvecklats i samma takt som Nathans skägg. Fruktansvärt snyggt, men jag blev inte alls imponerad utav det gamplay jag såg av 4an.

Samma trötta gameplay som de hade förut. Förstår att det inte gör om allt och provar återuppfinna hjulet med 4an när de har en sån stor fanbase som de har... men asså det har inte hänt någonting alls vad jag kunde se. Igen, lite lätt besviken.

Va? Om gameplaytrailern är representativ för slutprodukten har de ju gjort enorma framsteg gameplaymässigt med alla de nya detaljer som införts och gamla som förfinats. I övrigt har det väl bara visat små bitar av spelet?

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av walter_iego:

Stilig karl. De bara måste göra tre Uncharted-spel till, inte sant?

Tyckte det räckte bra med tvåan.

Naughty Dog hädare!

No soup for you!

Jag är bara ärlig mot dig Walter, för att jag bryr mig om dig och aldrig skulle ljuga för dig. Om jag skulle ljuga om en sådan här sak, vad kommer här näst?

Min relation till dig fick en törn. Det kommer ta en tid att läka såren. Tills dess får du gärna köpa: "Return to Castle Wolfenstein" på STEAM och skicka som julklapp.

Snyft ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta släpps till PC också va :o?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Cliffie:

Synd att inte spel mekaniken utvecklats i samma takt som Nathans skägg. Fruktansvärt snyggt, men jag blev inte alls imponerad utav det gamplay jag såg av 4an.

Samma trötta gameplay som de hade förut. Förstår att det inte gör om allt och provar återuppfinna hjulet med 4an när de har en sån stor fanbase som de har... men asså det har inte hänt någonting alls vad jag kunde se. Igen, lite lätt besviken.

Va? Om gameplaytrailern är representativ för slutprodukten har de ju gjort enorma framsteg gameplaymässigt med alla de nya detaljer som införts och gamla som förfinats. I övrigt har det väl bara visat små bitar av spelet?

Det jag såg i den typ 15 min långa videon som släpptest för någon månad sen så såg spelet ut att innehålla ungefär exakt samma typ av gameplay som jag förväntade av ett Uncharted spel. Det är mer eller mindre "följa john" klättring där du ska hoppa mellan tydligt markerade avsattser där man kan få grepp och grova ytor där du kan klättra med någon typ av hacka. Skjut biten var även den i princip en vanlig TPS med lite mer vertikalt gameplay som de haft i de tidigare spelen.

Förstå mig rätt, jag hatar inte på spelet och accepterar fullt ut att det finns folk som verkligen gillar dem för vad de är. Personligen dock, för någon som bara tycker spelen är helt ok, så var det inte så imponerande. Det enda jag tog ifrån videon var att det såg riktigt jävla bra ut rent grafiskt.

Redaktör
Ponny

I kategorin sexigast skägg 2015 (för en sån kategori måste vi ju ändå ha!!!???) vinner Witcher-Geralt lätt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av nils45:

Detta släpps till PC också va :o?

Bara Playstation4! : D
Exklusivt spel till bara Playstation så!

Medlem
Skrivet av Klaudia:
Skrivet av nils45:

Detta släpps till PC också va :o?

Bara Playstation4! : D
Exklusivt spel till bara Playstation så!

Vilket är lite sorgligt. De utvecklar en realistisk modell, men den kommer falla platt på sin huvudplattform :/

Medlem

Jag ser inget skägg... bara lite 2-dagars stubb...


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar