Divinity: Original Sin får hardcore-läge

Robot
Medlem
Divinity: Original Sin får hardcore-läge

Låter fullständigt omöjligt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sweet, då får man starta på nytt nu när jag råkade tappa bollen en bra bit in i spelet, med en följare med personlighet at that!

Medlem

Håller på och kör min första genomspelning fortfarande. lätt att det här är GOTY2014 för mig. Riktigt bra spel!

MEG
Medlem

Kul att de fortfarande håller på med spelet, ett av de bästa rollspelen på lång tid.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Spännande. Jag övervägde precis att plocka upp spelet igen, men då kanske jag gör bäst i att avvakta på uppdateringen istället.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Inget för mig direkt, men det är ju asgött att det kommer större uppdateringar fortfarande.

Medlem

Asså behövs det svårare... Tycker det är svårt som fan

Medlem
Skrivet av robbis:

Asså behövs det svårare... Tycker det är svårt som fan

Instämmer, hade en rätt bra svårighetsgrad som det var, iaf till en början sen släppte det en del. Lite samma syndrom som Baldurs gate 1 där man nästan alltid dog på vargarna precis i början om man var något annat än fighter.

Medlem

Hardcore... meeeh... Men gärna mer taktiska val från fiendernas sida.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

k3m
Medlem
Medlem

Hade det inte varit turbaserat hade man nog spelat det :/

Medlem

Dock så har Divinity: Original Sin inget med isometrisk projektion att göra.

1
Skriv svar