Spotify till PS4 – lyssna på musik när du spelar

Robot
Spotify till PS4 – lyssna på musik när du spelar
Inaktiv
Spotify till PS4 – lyssna på musik när du spelar

Najs!

Medlem

Så man har väntat!

Medlem

så jävla bra! att free även kommer gör ju inte saken sämre.
blir att testa när det lanseras.

Medlem

Kommer spotify även till One tro?

Medlem

Riktigt bra! Lyssnar alltid på Spotify när jag steker upp några kilon med Schimpanskött! Jag vet inte vad det är, men smaken blir såååååååå mycket bättre med Spotify!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Herr rygg

signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Inaktiv
Skrivet av citrus:

Kommer spotify även till One tro?

Ser det som osannolikt då Microsoft själva har Xbox Music och med tanke på Spotifys ovilja att göra mer än nödvändigt.

Har man dock Windows 8 kan man ladda ner Spotlite appen och där ifrån dela musiken till sin Xbox One, riktigt smidigt. Eller så är det bara att prenumerera på Xbox Music som även den är en bra tjänst.

Skribent
Skrivet av ivanhoe68:

Riktigt bra! Lyssnar alltid på Spotify när jag steker upp några kilon med Schimpanskött! Jag vet inte vad det är, men smaken blir såååååååå mycket bättre med Spotify!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Bästa nyheten på länge!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av citrus:

Kommer spotify även till One tro?

Ser det som osannolikt då Microsoft själva har Xbox Music och med tanke på Spotifys ovilja att göra mer än nödvändigt.

Har man dock Windows 8 kan man ladda ner Spotlite appen och där ifrån dela musiken till sin Xbox One, riktigt smidigt. Eller så är det bara att prenumerera på Xbox Music som även den är en bra tjänst.

Tror att det jobbas på en Spotify app till Metro och när Windows 10 släpps till Xbox One som inkluderar universella appar och annat. Så känns det väl inte helt osannolikt?

Inaktiv
Skrivet av citrus:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av citrus:

Kommer spotify även till One tro?

Ser det som osannolikt då Microsoft själva har Xbox Music och med tanke på Spotifys ovilja att göra mer än nödvändigt.

Har man dock Windows 8 kan man ladda ner Spotlite appen och där ifrån dela musiken till sin Xbox One, riktigt smidigt. Eller så är det bara att prenumerera på Xbox Music som även den är en bra tjänst.

Tror att det jobbas på en Spotify app till Metro och när Windows 10 släpps till Xbox One som inkluderar universella appar och annat. Så känns det väl inte helt osannolikt?

Sant, det tänkte jag inte på men det är då om de verkligen jobbar på en app till Windows 10. Hade varit riktigt trevligt då det alltid är bra med ett större urval.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Riktigt bra! Lyssnar alltid på Spotify när jag steker upp några kilon med Schimpanskött! Jag vet inte vad det är, men smaken blir såååååååå mycket bättre med Spotify!

Sju sorters apa?

Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av ivanhoe68:

Riktigt bra! Lyssnar alltid på Spotify när jag steker upp några kilon med Schimpanskött! Jag vet inte vad det är, men smaken blir såååååååå mycket bättre med Spotify!

Sju sorters apa?

Nej Schimpansköt


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Äntligen


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fan va gött. Har letat efter spotify vid flera olika tillfällen i ps4an så det ser jag fram emot

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av citrus:

Kommer spotify även till One tro?

Ser det som osannolikt då Microsoft själva har Xbox Music och med tanke på Spotifys ovilja att göra mer än nödvändigt.

Varför? Pandora finns redan till Xbox One och det är också en stor konkurrent till Xbox Music (och Spotify).

Medlem

Kul:) options är aldrig fel.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Inaktiv
Skrivet av Cthugha:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av citrus:

Kommer spotify även till One tro?

Ser det som osannolikt då Microsoft själva har Xbox Music och med tanke på Spotifys ovilja att göra mer än nödvändigt.

Varför? Pandora finns redan till Xbox One och det är också en stor konkurrent till Xbox Music (och Spotify).

Som sagt, Spotify måste även vilja göra en app till Xbox One. Det har ju inte dykt upp en app till Xbox 360 än och den var ändå jävligt populär.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Cthugha:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av citrus:

Kommer spotify även till One tro?

Ser det som osannolikt då Microsoft själva har Xbox Music och med tanke på Spotifys ovilja att göra mer än nödvändigt.

Varför? Pandora finns redan till Xbox One och det är också en stor konkurrent till Xbox Music (och Spotify).

Som sagt, Spotify måste även vilja göra en app till Xbox One. Det har ju inte dykt upp en app till Xbox 360 än och den var ändå jävligt populär.

Ja, det borde de göra. Konkurrens är bra så kanske får Microsoft Nu tummen ur och interagerar en Spotify app. Det finns mycket man kan kritisera med Xbox One: uppdateringar till kontrollen via sladd, sega och komplicerade menyer, att konsolen inte alltid startar via kontrollen, Xbox gold suger till one om man jämför med 360 då spelen man får typ är Indiespel och adda vänner till Xbox one är svårare.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Då bör den poppa upp i deras smart-tv oxå kan man ju hoppas.


signatur

Konsol is tha shite, pc naah crap

Inaktiv
Skrivet av The Gamer:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Cthugha:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av citrus:

Kommer spotify även till One tro?

Ser det som osannolikt då Microsoft själva har Xbox Music och med tanke på Spotifys ovilja att göra mer än nödvändigt.

Varför? Pandora finns redan till Xbox One och det är också en stor konkurrent till Xbox Music (och Spotify).

Som sagt, Spotify måste även vilja göra en app till Xbox One. Det har ju inte dykt upp en app till Xbox 360 än och den var ändå jävligt populär.

Ja, det borde de göra. Konkurrens är bra så kanske får Microsoft Nu tummen ur och interagerar en Spotify app. Det finns mycket man kan kritisera med Xbox One: uppdateringar till kontrollen via sladd, sega och komplicerade menyer, att konsolen inte alltid startar via kontrollen, Xbox gold suger till one om man jämför med 360 då spelen man får typ är Indiespel och adda vänner till Xbox one är svårare.

Det är till att börja med Spotify som gör appen inte Microsoft.

Sedan har jag själv inte råkat ut för ett flertal saker du nämner som sega eller komplicerade menyer, man lär sig rätt snabbt och det går ännu fortade med Kinect om man vet redan innan vad man vill starta och jag har aldrig råkat ut för att konsolen inte startar när man startar en kontroll.

Då kan jag även nämna att jag är i preview programmet och där kan man ändå räkna med en bugg eller två, dessutom har de uppdaterat kontrollerna så att de nu paras ihop med konsolen på bara ett par sekunder vilket är en klar förbättring mot tidigare. Att kontrollerna måste uppdateras med en sladd är egentligen en icke-fråga då dessa uppdateras så pass sällan.

Att spelen man får till Xbox One är sämre än 360 är inte så konstigt med tanke på att konsolen inte har varit ute så länge så utbudet är ju större att välja mellan på 360n så får ge det lite tid. Än så länge har Microsoft dessutom släppt ungefär en uppdatering i månaden än så länge och ständigt förbättrar den och även lyssnar på de som är med i preview programmet vilka synpunkter man har och lägger in detta.

Nu äger jag ingen PS4a så att jag kan jämföra men vad jag har hört där så är det rätt så ont om uppdateringar för konsolen så för mig ger Microsoft ett bättre intryck med att lyssna och uppdatera konsolen därefter.

1
Skriv svar