Spöa Destinys svåraste boss - utan vapen

Robot
Spöa Destinys svåraste boss - utan vapen

Varför grinda till dyra vapen när det ser så enkelt ut att klara Crota's End?

#destiny


Medlem
Spöa Destinys svåraste boss - utan vapen

Borde vara spoilervarning på nyheten?

Annars, roligt klipp!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Borde vara spoilervarning på nyheten?

Annars, roligt klipp!

Men snälla rara människa, är inte det fullständigt uppenbart?

Inaktiv

Som boss så är egentligen inte Crota den svåra utan det är Atheon. Dock är raiden Crotas End svårare än Vault of Glass enligt mig.

Bra jobbat. Med "Weapon of light" samt "super" kommer man onekligen långt.

Ja, "Atheon" är lite svårare pga. av oraklerna och att man måste koordinera det hela lite mer än på Crota.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Någon som vet hur många som fortfarande spelar Destiny? Deras spelarbas måste väl ändå hu droppat sisådär 70% ??


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:

Någon som vet hur många som fortfarande spelar Destiny? Deras spelarbas måste väl ändå hu droppat sisådär 70% ??

Det är fortfarande ett par miljoner antar jag. Jag avinstallerade spelet igår igen, det är den tredje gången. Ibland vill man tillbaka och piska "hive", men man blir snabbt trött på det. Ska installera det igen när nästa DLC kommer, sedan får vi se vad det blir av det hela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Javas:

Någon som vet hur många som fortfarande spelar Destiny? Deras spelarbas måste väl ändå hu droppat sisådär 70% ??

Dom slog nytt rekord nyligen i antalet spelare! Så det går nog bra för dom.

Medlem
Skrivet av Antrivia:
Skrivet av Javas:

Någon som vet hur många som fortfarande spelar Destiny? Deras spelarbas måste väl ändå hu droppat sisådär 70% ??

Dom slog nytt rekord nyligen i antalet spelare! Så det går nog bra för dom.

Jag är inne då och då. När man vill slöskjuta lite utan press känns det nästan terapeutiskt. Man uppgraderar ju sin/sina figurer då och då om man hittar slumpvis bra loot.

Medlem

Haha väldigt underhållande. Tveksam om det hade fungerat på hard dock ^^

1
Skriv svar