The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

Robot
The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

Alla talar om hur Zelda till Wii U ska återuppfinna den anrika formulan. Vad många glömmer är att Nintendo redan gjorde det för femton år sedan.


Medlem
The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

Vad är ett "mostycke"?

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Vad är ett "mostycke"?

En besserwisser-identifikator ser det ut att vara...

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:
Skrivet av BeeJac:

Vad är ett "mostycke"?

En besserwisser-identifikator ser det ut att vara...

Jobbigt me dessa bisserwessers...

Medlem

Något måste ju användas för att få fart på kommentarerna.
Hellre det än en First !

Medlem

Fungerar kameran likadant som i Ocarina 3DS?

dmn
Medlem
Skrivet av BeeJac:

Vad är ett "mostycke"?

Annat ord för korvkioskrecension.

Medlem

Jag tycker att det här Zeldat är det bästa just pga sin säregna stil. Tyvär spelade jag bara igenom det en gång. Ocarina of Time tror jag upp mot 7 gånger. Och nu saknar jag det så förbannat. Har lyckats rota fram 64at och lirar lite Ocarina så länge tills jag köper det begagnat (typ 500 spänn) eller satsar på New nintendo 3ds.

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:
Skrivet av BeeJac:

Vad är ett "mostycke"?

En besserwisser-identifikator ser det ut att vara...

Medlem

jag vet inte, jag gillar ocarina of time men verkligen inte majoras mask:/

Medlem

"Did I mention that is one niiiiice sword? Can I see it for a second?"

Medlem

Jag har aldrig haft nintendos konsoller direkt (förrutom SNES och gameboy ungefär), så jag har inte direkt tagit del av dessa mästerverk förr. Men min käre storebror tyckte att det skulle förändras. Jag tittade nämligen runt och funderade på att köpa ett 3DS, och min käraste broder som råkar ha lite för mycket pengar fick en idé.

Jag började luta mot ett köp, men hade väldigt knapert med pengar på grund av att jag studerar, så att spontant köpa en spelkonsoll är inte jätteenkelt tyvärr. Det finns ju, trots allt, så oerhört mycket grymma spel till den här konsollen.

Så vad hände? På min födelsedag förra året åkte min storebror till oss i Malmö från Stockholm (där han bor och jobbar), för att hälsa på och gå ut och fira med mig liksom. Men vad visar det sig att han hade fått för idé?

Gudarna vet vad han betalade för det, men när han väl var här på min tjugonde födelsedag så hade han med sig en helt ny 3DS - Zelda 25th Anniversary versionen. Inte någon begagnad han själv använt, utan han hittade en helt ny och köpte den till mig.

För han hade ett mål. Uttöver att göra mig fruktansvärt glad, så ville den här käre storebrodern även äntligen indoktrinera mig i hans Cult of Zelda. Och efter att jag nu fått spela Ocarina of Time, och snart Majoras Mask, så kan jag med glädje rapportera att han lyckades väldigt bra!

1
Skriv svar