Gamersgate 10 år – firar med 10 dagars spelrea

Robot
Medlem
Gamersgate 10 år – firar med 10 dagars spelrea

Olyckligt namn.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Första erbjudandet på startsidan: Black & White 2 -200kr. Sämsta rean någonsin, fast sedan är ju Gamersgate spelens motsvarighet till OKQ8 också och verkar ha som mål att alltid vara dyrast.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Preed:

Olyckligt namn.

Verkligen. Kommer nog aldrig glömma pressmeddelandet:
"Announcement. Gamersgate.com is NOT Gamergate."


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Vartannat spel på rean är ju Tropico 5.

Medlem

Kanske inte den mest legendariska rean. Ordinarie pris, samma som Steam, på allt jag var intresserad av.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Citat:

Själva Gamersgate öppnades våren 2006, men Paradox Interactive började experimentera med digital försäljning tidigare.

Vad har Paradox med Gamersgate att göra? Finns det någon koppling dem emellan, eller var det mer allmänt om svensk digital distribution?

Medlem
Skrivet av Ercarret:
Citat:

Själva Gamersgate öppnades våren 2006, men Paradox Interactive började experimentera med digital försäljning tidigare.

Vad har Paradox med Gamersgate att göra? Finns det någon koppling dem emellan, eller var det mer allmänt om svensk digital distribution?

Gamersgate var väl deras egna butik innan de knoppade av den till att bli fristående?

Medlem

Tröttaste rean jag sett på länge..

Medlem
Skrivet av Preed:

Olyckligt namn.

Det kan debatteras, kan tänka mig att de fick en ganska stor trafik-boost de senaste månaderna.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Skrivet av Ercarret:
Citat:

Själva Gamersgate öppnades våren 2006, men Paradox Interactive började experimentera med digital försäljning tidigare.

Vad har Paradox med Gamersgate att göra? Finns det någon koppling dem emellan, eller var det mer allmänt om svensk digital distribution?

Paradox grundande och drev Gamersgate de första åren, som en utveckling av deras digitala distribution.

Gamersgate folket sitter fortfarande i samma lokaler om jag minns rätt
( iaf gjorde de för några år sedan )

Medlem

Konkurrenten? Dom säljer ju nycklar som aktiveras på steam O.o

1
Skriv svar