E3: Fläskig första trailer på Deus Ex

Robot
Medlem
E3: Fläskig första trailer på Deus Ex

Trailern ser ut som en blandning mellan crysis och fear. Fast jag vill gärna se lite mer. Gärna gameplay.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Skulle göra sig riktigt bra som en film a la Final Fantasy: Spirits Within annars. Får hoppas att spelet blir bra.

Medlem

Väldigt cool cinematic trailer, säger såklart ingenting om spelet i sig men jag är väldigt sugen ändå

Medlem

Impressive... Most impresive...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Totalt intetsägande jävla konsolcinematografi.

Visa nåt ingame istället så man kan avgöra i hur stor skala ni har förstört Deus Ex koncept ytterligare, och om man över huvud taget skall bry sig om spelet eller spela om ettan en gång till istället.

Ish
Medlem

Gief.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

håller med Forcie lite...och jag hoppas verkligen att det blir mer likt ettan men det kan vi nog redan glömma

Medlem
Skrivet av Forcie:

Totalt intetsägande jävla konsolcinematografi.

Visa nåt ingame istället så man kan avgöra i hur stor skala ni har förstört Deus Ex koncept ytterligare, och om man över huvud taget skall bry sig om spelet eller spela om ettan en gång till istället.

Sjukt medryckade och vackert skulle jag vilja säga. Men ja, sugen blev man på att få se gameplay.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Totalt intetsägande jävla konsolcinematografi.

Visa nåt ingame istället så man kan avgöra i hur stor skala ni har förstört Deus Ex koncept ytterligare, och om man över huvud taget skall bry sig om spelet eller spela om ettan en gång till istället.

Bitter... much?

Medlem

Härliga Ghost in the Shell vibbar, me like


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

VM i att släppa totalt intetsägande trailers detta år.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Fyfan va gött, jag ska också ha sånna armar om 17 år!!!

Medlem

intetsägande!? hade du högtalare (och bildskärm) avstängda?...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv
Skrivet av Forcie:

Totalt intetsägande jävla konsolcinematografi.

Visa nåt ingame istället så man kan avgöra i hur stor skala ni har förstört Deus Ex koncept ytterligare, och om man över huvud taget skall bry sig om spelet eller spela om ettan en gång till istället.

Mitt förslag; Spela om ettan och sluta skriva gnälliga inlägg om uppföljare som kanske inte uppfyller dina förväntningar. Att vara bitter är ett trist tillstånd.

Sen var CG-trailern hur grym som helst, om du inte ser det så borde du ta av skygglapparna. Blir spelet bara i närheten av hur bra trailern var så kommer det att bli bra. Men vi får se när det släpps.

Man får acceptera att vissa saker inte är som för många år sen när större speltitlar gjordes för PC först och främst.

Medlem

Tyst acceptera att alla bra spelserier en och en förvandlas till skit? Över min döda kropp.

De kan parfymera den och sprinkla färgglatt strössel över den i all oändlighet, det förändrar inte det faktum att det egentligen är en stinkande hög skit.

Medlem

Syftet med en sån här trailer är såklart att ge en känsla för spelet, för dess visuella design och atmosfären i spelvärlden. Som sådan så lyckas den, måste jag säga. Jag älskar redan estetiken i deras cyberpunk/renässanstema.

So what om spelet inte blir exakt som ettan? Ettan finns kvar i min spelsamling och blir inte ett dugg sämre på grund av att trean antagligen kommer vara ganska annorlunda.

Jag förblir försiktigt positiv till det här, och kommer så förbli såvida jag inte blir motbevisad med reella argument.

Medlem

Jajjemen, man kan acceptera att saker inte är som för "många år sen". Man kan också acceptera att några töntar försöker leva på ett bra spels goda namn medan de pissar på allt som gjorde originalet bra.
Se även Operation Flashpoint 2, m.fl.

Men om man accepterar det och reagerar på nåt annat sätt än att vägra köpa spelet så är man bra dum, för då främjar man bara framtida våldtäkter på bra spel.

Och ja, jag är bitter. Jag har sett i princip allt jag tycker om i den kommersiella spelvärden bli till rent jävla bajs på bara ca 10 år.

Nu återstår det att se vad de har gjort med Deus Ex 3. Låt mig gissa: bandesign som går på räls, flashiga actionsekvenser så 12-åringarna tycker det är häftigt, hålla-i-handen-tutorials som varar genom 50% av speltiden, kompass som pekar precis vart man skall gå hela tiden, achievement-trams för att klara av att knyta sina skor, och allmän förenkling och fördumning av samtliga spelkoncept. Och jag bara gissar helt i blindo, för jag har inte sett _nånting_ av det faktiska spelet, eller hur?

Grafiken är ju top-notch, sedan gör det inget att han har lånat Enzios utrustning från Assassins Creed II...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Rysningar i kroppen, någon?

Damn najs trailer!

Medlem

Oerhört stämningsfull trailer. Ser bra ut och känslan påminner mycket om Deus Ex. Gameplayet lämnar jag därhän eftersom alla redan snackat om att det vet vi inget skit om. Sant.

Men det här kan bli bra tror jag. Cool gigantrobot de höll på att bygga också.

Men däremot stör jag mig oerhört på hur dåliga film- och spelfolk är på att placera deras verk i realistisk tid. Det är alltså 17 år kvar tills folk ska ha robotarmar och osynlighetsdräkter. Gigantiska himmelsstäder ska byggas och helikoptrar som ser ut som Final Fantasy ska hinna utvecklas. Det är 16 år sedan Sverige vann brons i fotbolls-VM. Hur mycket har hänt sedan dess? Tja, bilarna är lite snyggare och inte så kantiga. De har lite fräckare funktioner och folk bär Ipods och mobiltelefoner med GPS. Dvs, inte mycket har hänt egentligen för gemene man. Visst, teknologin går framåt, men sätt spelet runt slutet av 2100-talet istället så skulle det kanske kännas något realistiskt.

Medlem

Gör en film av det! Skit i spelet, kan ändå inte leva upp till det, men en grym rulle vore inte fel.

Inaktiv

Gäsp på trailers utan något ingame material...kan lika bra slänga igång en film som att glo på detta.

Medlem

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Assasins´s Creed 3 någon? Annars så var det en av de bästa och snyggaste trailersarna jag sett, fick till och med rysningar.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

metal gear vibbar

Medlem

Skön trailer, skön stämning. Hoppas spelet kan leva upp till det.

Underligt hur många som redan har dömt ut spelet utan att ha spelat det eller ens sett spelsekvenser från det...

Medlem

Inget gameplay men riktigt tuff trailer! Stämningen var underbar.

Medlem

Ser nice ut. Läggs helt klart på min bevakningslista.

Medlem

Batman som snackar asså.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

123
Skriv svar