"Lägg ner era vapen" – se den fredliga rundan i H1Z1

Robot
Medlem
"Lägg ner era vapen" – se den fredliga rundan i H1Z1

Hehe, kanske ska ta och köpa det där spelet


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag har spelet men vet inte hur man kör battle royale...

Medlem

159 timmar spelade enligt steam, bästa 200kr jag spenderat på flera år inom spelbranchen

Medlem
Skrivet av gorman:

Jag har spelet men vet inte hur man kör battle royale...

Just nu måste du vara snabb att klicka på "Play Battle Royale" knappen ovan serverlistan när den lyser, vilket inte är ofta, den lyser bara precis innan en match ska börja. Som det är nu har alla BR servrar ett eget kösystem vilket är kasst och en tillfällig lösning som snart byts ut mot ett gemensamt kösystem för alla servrar.

Medlem
Skrivet av ixon:
Skrivet av gorman:

Jag har spelet men vet inte hur man kör battle royale...

Just nu måste du vara snabb att klicka på "Play Battle Royale" knappen ovan serverlistan när den lyser, vilket inte är ofta, den lyser bara precis innan en match ska börja. Som det är nu har alla BR servrar ett eget kösystem vilket är kasst och en tillfällig lösning som snart byts ut mot ett gemensamt kösystem för alla servrar.

Alternativt så klickar man i så bara US servrarna syns, sen ser du till att alla servrar är i bokstavsordning och håller koll i början på B, ibland kommer mer än en server upp, skynda dig då klicka på den som är minst folk på för att försöka undvika 30min kö.

Medlem

Rätt roligt att se på slutet hur allt förstördes för att något börja bli paranoid och ta upp vapnet och ladda, dom andra vart nervös, och börja skjuta.

Medlem
Medlem

40:35 är fantastiskt. Efter hans brandtal.

Medlem

Haha bästa jag sett på länge

1
Skriv svar