Sauron säger hej! Nytt dlc till Shadow of Mordor

Robot
Inaktiv
Sauron säger hej! Nytt dlc till Shadow of Mordor

De första tio timmarna av originalet hade det roligaste gameplay på år & dar.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Sauron känns inte riktigt lika ball om han blir slagen av en snubbe med svärd. "Vandra över hela mordor och släng en magisk ring i vulkanen"-strategin känns helt plötsligt jävligt overkill.

I den takten de släpper DLC:er har man redan avinstallerat spelet och sålt det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelsystemet kopierar för mycket från Batman spelen, men gör det mesta sämre.

MEG
Medlem

Hmm undra hur det går?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kul spel, men alldeles för många knappkombinationer att hålla reda på. Om jag gör ett speluppehåll på en vecka eller två så har jag glömt allihop.

Medlem

Måste införskaffas


signatur

I drank what?

Medlem

Faktiskt rätt nöjd med att jag köpte ett Season Pass även om det var €5 dyrare än andra. En hel rad med bra DLC och även kommande Bright Lord.

Lite tvärtom med Dying LIght (som är ett mycket bra spel det också), där Season Pass inte innehöll mycket alls.

Brukar inte köpa season pass, men gör det om jag vill stödja ett bra spel. Som t.ex. Shadow of Mordor.

Medlem

Episkt! Episkt!

Snälla gör BFME3! Då jävlar!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Just ja. Det där spelet skulle man ha spelat klart också ja

Medlem

fan jag som leta genom hela ps store utan att hitta det så ser jag sen att det är i imorgon det släpps här


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Bra spel, men för lätt i striderna. Speciellt när man har så man kan hoppa över fienden. Ju längre in i spelet jag kom, ju mindre fick jag ut av spelet. Var lite trist. Batman var bättre som någon skrev.

Medlem

Trevligt att läsa vad andra har att säga om spelet i kommentarerna. Får mig verkligen att köpa spelet...

... Men det får bli hela utgåvan(Game of The Year edition) när alla DLC har släppts.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

I den takten de släpper DLC:er har man redan avinstallerat spelet och sålt det.

Det här är ju deras första DLC väll? O.o


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av xorpen:

Sauron känns inte riktigt lika ball om han blir slagen av en snubbe med svärd. "Vandra över hela mordor och släng en magisk ring i vulkanen"-strategin känns helt plötsligt jävligt overkill.

Saurons herre Morgoth blev rejält sliten efter en duel mot dåvarande noldor kungen. Menar bara att möjligheten finns.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Det här är ju deras första DLC väll? O.o

De har en bunt mindre DLC, men har även släppt en större release tidigare, Lord of the Hunt.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Kul spel, men alldeles för många knappkombinationer att hålla reda på. Om jag gör ett speluppehåll på en vecka eller två så har jag glömt allihop.

Det är väl de det inte är? Tycker dom håller det väldigt simpelt endå..

Medlem

Gnällspikar åsido, jag gillar verkligen nya DLC't hittils

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Bra spel, men för lätt i striderna. Speciellt när man har så man kan hoppa över fienden. Ju längre in i spelet jag kom, ju mindre fick jag ut av spelet. Var lite trist. Batman var bättre som någon skrev.

Tyckte att i detta fallet var det helt okej. I vanliga strider var det väldigt lätt ja, men det var coolt att springa in och försöka storma ett Stronghold utan att fly och dö.

Medlem
Skrivet av xorpen:

Sauron känns inte riktigt lika ball om han blir slagen av en snubbe med svärd. "Vandra över hela mordor och släng en magisk ring i vulkanen"-strategin känns helt plötsligt jävligt overkill.

Inte för att vara sådan, men Sauron blev ju faktiskt besegrad med svärd innan LOTR-filmerna. Då hade han ju en fysisk kropp att springa runt i. Antar att så är fallet här också.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av xorpen:

Sauron känns inte riktigt lika ball om han blir slagen av en snubbe med svärd. "Vandra över hela mordor och släng en magisk ring i vulkanen"-strategin känns helt plötsligt jävligt overkill.

Inte för att vara sådan, men Sauron blev ju faktiskt besegrad med svärd innan LOTR-filmerna. Då hade han ju en fysisk kropp att springa runt i. Antar att så är fallet här också.

Han blir väl det redan i de första minuterna av första filmen dessutom.

Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av walter_iego:

I den takten de släpper DLC:er har man redan avinstallerat spelet och sålt det.

Det här är ju deras första DLC väll? O.o

Det är det tredje om jag inte minns fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av xorpen:

Sauron känns inte riktigt lika ball om han blir slagen av en snubbe med svärd. "Vandra över hela mordor och släng en magisk ring i vulkanen"-strategin känns helt plötsligt jävligt overkill.

Inte för att vara sådan, men Sauron blev ju faktiskt besegrad med svärd innan LOTR-filmerna. Då hade han ju en fysisk kropp att springa runt i. Antar att så är fallet här också.

Han blir väl det redan i de första minuterna av första filmen dessutom.

Yes, det är då han "dör" för andra gången, första gången är när Númenor faller/sjunker/.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av walter_iego:

I den takten de släpper DLC:er har man redan avinstallerat spelet och sålt det.

Det här är ju deras första DLC väll? O.o

Det är det tredje om jag inte minns fel.

Förstår fortfarande inte vad du menade med din första kommentar.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av walter_iego:

I den takten de släpper DLC:er har man redan avinstallerat spelet och sålt det.

Det här är ju deras första DLC väll? O.o

Det är det tredje om jag inte minns fel.

Förstår fortfarande inte vad du menade med din första kommentar.

De fortsätter släppa material till spelet lång tid efter release. Det är knappast någon som har kvar spelet på sin konsol (nu tänker jag på konsolspelare) i flera månader. Man spelar det och säljer det så snart man kan för att få så mycket i inbyte. Köper man till PC, har man det kvar alltid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Raid25:

Gnällspikar åsido, jag gillar verkligen nya DLC't hittils

Meh. Tyckte det var för kort, tillförde inget nytt och var överlag ganska dassigt, och detta kommer från en som älskar Shadow of Mordor. Lord of the Hunt var väl OK, men denna var fan bara dassig.

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av walter_iego:

I den takten de släpper DLC:er har man redan avinstallerat spelet och sålt det.

Det här är ju deras första DLC väll? O.o

Det är det tredje om jag inte minns fel.

Förstår fortfarande inte vad du menade med din första kommentar.

De fortsätter släppa material till spelet lång tid efter release. Det är knappast någon som har kvar spelet på sin konsol (nu tänker jag på konsolspelare) i flera månader. Man spelar det och säljer det så snart man kan för att få så mycket i inbyte. Köper man till PC, har man det kvar alltid.

Mitt har varit installerat sedan release. Jag spelar det av och till fortfarande, tvivlar på jag kommer sälja det. (Xbox One)


signatur

I drank what?

1
Skriv svar