Lords of the Fallen – gå vilse i forntida labyrint

Robot
Lords of the Fallen – gå vilse i forntida labyrint
Medlem
Lords of the Fallen – gå vilse i forntida labyrint

De kan börja med att fixa spelet först

Inaktiv

Jag sprang igenom spelet på några timmar. Onekligen överraskad när spelet bara tog slut, hade väntat mig mycket mer, typ Dark Souls stort.

Medlem

jag gjorde allt som spelet hade att erbjuda, ser väl lite intressant ut, undrar om dom har fixat problemen som jag hade dock med att spelet ville gärna CTD ibland, fick hålla på trixa som fan för få det att inte göra det. Undrar hur storyn kommer bli.

Inaktiv

Den kommer tyvärr falla i glömska.
Why..? Den 3 mars släpps väl HL 3..

Medlem

Bara testat spelet fram till andra bossen, men gillade det.

Medlem

Jag spelade igenom hela spelet, tyckte för övrigt att det ingav roliga speltimmar! Fast däremot var jag väldigt okritisk i min spelgång och lät mig bara sjunka in i det!

Så nytt dlc är väl inte helt förkastligt

Medlem

Ser fram emot detta något enormt. Rent tekniskt och designmässigt var LotF kanske inte det bästa spelet förra året men i ren spelglädje var det, tillsammans med Shadow of Mordor, det spel jag fick mest ut av under 2014. Väldigt *kul* att spela spelet vilket är något åtminstone jag alltför ofta glömmer bort när jag går vilse bland speltimmar, grafik, multiplayer och upplåsningssystem.

Medlem

Jag gillar spelet, men jag kan inte spela det. Trots att jag har en monsterdator som stampar på rekommenderade specs så har jag efter flera dagar fortfarande inte fått spelet att fungera. Hinner spela ungefär en kvart innan det kraschar. Prövat *alla* fixes folk hittat, men nope.

1
Skriv svar