Ung kvinna blir bestulen på hennes pokémons.

Medlem
Ung kvinna blir bestulen på hennes pokémons.

Länk

Citat:

Pokémonkort finns visserligen att köpa men det kräver en budget som Linda Wapner inte har.

Fyfan vad jag vill döda dom som stal hennes pokémonkort :evil:

Hur fan vågar man göra något sånt här hemskt?! :evil:


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Raaage.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Medlem

finns pokemon kvar fortfarande? fy fan i såna fall

Medlem

vad är det som händer i sverige egentligen, det här är inte samma land som det var förr.. vi måste sätta stopp på invandringen och muslimernas frammarsch.

Jag kräver även hårdare straff till de som stjäl våra barns pokemon-kort, annars kanske de nästa gång stjäl barnens garbage kids-kort eller ännu värre tamagotchis, hur kan då de unga lära sig uppfostra egna barn när de blir äldre? Detta kan i längden leda till hela vårt samhällets förfall.
Nä så kan vi inte ha det, bort med patrasket, längre straff för mindre brott!


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

vad är det som händer i sverige egentligen, det här är inte samma land som det var förr.. vi måste sätta stopp på invandringen och muslimernas frammarsch.

Jag kräver även hårdare straff till de som stjäl våra barns pokemon-kort, annars kanske de nästa gång stjäl barnens garbage kids-kort eller ännu värre tamagotchis, hur kan då de unga lära sig uppfostra egna barn när de blir äldre? Detta kan i längden leda till hela vårt samhällets förfall.
Nä så kan vi inte ha det, bort med patrasket, längre straff för mindre brott!

Ställ dem mot väggen!


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

korten är återfunna http://sydsvenskan.se/lund/article563020/Kanslosvallande-resp...

Men det går ju inte att lita på media eller staten så jag ställer mig undrande vad som egentligen hände. Jag har en teori att korten innehöll en kod för att komma åt en satanistisk och ockult sekt som säpo har spanat på en längre tid, koden skulle leda dem till en gömma där sekten lagrat rutten mozzarella ost som de har planerat att sälja till pizzerior runt i hela sverige för att på det sättet sprida en global maginfluensa.
Tjejen som tappade korten är bara en frontfigur för hela missionen att återfå korten.

Finns ingen youtube-länk än som jag kan bevisa med, men så fort jag får lite mer tid så skapar jag en video med min teori.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

korten är återfunna http://sydsvenskan.se/lund/article563020/Kanslosvallande-resp...

Men det går ju inte att lita på media eller staten så jag ställer mig undrande vad som egentligen hände. Jag har en teori att korten innehöll en kod för att komma åt en satanistisk och ockult sekt som säpo har spanat på en längre tid, koden skulle leda dem till en gömma där sekten lagrat rutten mozzarella ost som de har planerat att sälja till pizzerior runt i hela sverige för att på det sättet sprida en global maginfluensa.
Tjejen som tappade korten är bara en frontfigur för hela missionen att återfå korten.

Finns ingen youtube-länk än som jag kan bevisa med, men så fort jag får lite mer tid så skapar jag en video med min teori.

Sekten hade också kopplingar till USA.
Har inte heller någon youtubelänk, men jag länkar en wikisida om USA
http://en.wikipedia.org/wiki/USA


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Det var uppenbarligen ett PR-trick i stil med "Ballongpojken" för att få fler Pokémonkort!

Medlem

Klistra tråden! "Så här fungerar allmänt prat/off-topic"

Medlem

Hahahahahahaha, AB style på första bilden!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Nestor:

Har inte heller någon youtubelänk, men jag länkar en wikisida om USA
http://en.wikipedia.org/wiki/USA

Haha, fyfan Nestor du är för rolig!

Va tjejen 13!? Och varför behövde dom dra en fotograf till ishallen för att ta bild på nån som tappat bort sina pokemonkort? Sydsvenskan var väl mutade antar jag så att operationen kunde gå igenom...eller nåt.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Det var de stora bankerna som gjorde det!
Allt leder till en enda sak, stora banker!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"-Jag tänkte liksom bara shit."

Medlem

hahahah


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Fattar inte att man ens publicerar det här i tidningen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hallå. Det heter "Ung kvinna bestulen på SINA pokémons". Döh.

Medlem
Skrivet av m0rfar:

Hallå. Det heter "Ung kvinna bestulen på SINA pokémons". Döh.

Hallå. Det heter också "Ung kvinna bestulen på sin POKÉMONKORT". Döh.

Skrivet av Sydsvenskan:

Den här artikeln berör:

* Lund

Okej...


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Avstängd

Faktiskt så fick jag lite medlidande för tjejen. Kan ju inte vara kul. Bra att det ordnade sig.

Det är intressant att det visar sig att svenska folket inte är så genomruttet som jag har fått för sig. Inte alla i alla fall.

Medlem
Skrivet av rolle90:

signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av EliasN:

Det är intressant att det visar sig att svenska folket inte är så genomruttet som jag har fått för sig. Inte alla i alla fall.

Det kanske var invandrare?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Fattar inte att man ens publicerar det här i tidningen.

Well, det är väldigt intressant. Tänk dom som faktiskt äger pokemon kort. 1/2 av Sveriges befolkning samlar på pokemon kort.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article6059251.ab

Medlem

alla vet att muslimer äter pokémon kort.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

"– Jag tänkte liksom bara shit. "

wat

Medlem
Skrivet av IceMan:

alla vet att muslimer äter pokémon kort.

Jo precis, till frukost, lunch och kvällsmat.

Va lustigt om hon skulle vara medlem här!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Avstängd
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av EliasN:

Det är intressant att det visar sig att svenska folket inte är så genomruttet som jag har fått för sig. Inte alla i alla fall.

Det kanske var invandrare?

Hehe, ja se invandrarna! Aldrig vet man var man har dem! ;P

Inaktiv

jag tar oxå med mig 500 pokemon kort när jag ska åka skidor

för att inte glömma min back med vinyler som jag alltid tar under armen när jag ska gå och bada

Medlem
Skrivet av F3D:

jag tar oxå med mig 500 pokemon kort när jag ska åka skidor

för att inte glömma min back med vinyler som jag alltid tar under armen när jag ska gå och bada

Hahaha. Word.

Men, ja... det var ju synd om henne. Kul att svenska folket bryr sig.

Medlem

Inte speciellt sjyst mot en 13-årig flicka att ta hennes pokémon-kort, men vem tar med sig alla sina spelkort till en ishall och gömmer dem under en bänk?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar