Life is Strange, Avsnitt 2: Out of Time

Robot
Life is Strange, Avsnitt 2: Out of Time

Tonårsdramats andra del förfinar konceptet och blir både rörande och förkrossande, men tidsresor är sekundärt när mobbning och depression står i centrum.


Medlem
Life is Strange, Avsnitt 2: Out of Time

Inte läst recensionen för vill inte ha några spoilers. Men när den får 4a betyg kanske man ska skaffa det när alla delar är ute.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Gillade det hårt! Och ja, ett specifikt "Pussel" var jag fast vid ett bra tag xD

jbx
Medlem

Kommer köpa direkt när alla delar är ute. Hatar att vänta på delar när man väl börjat.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Inaktiv

Epi1 & 2 är helt underbara, spelat på 2 saves och fått olika "slut" för nu, ska bli roligt att se hur det fortsätter! Här får GTA 5 vänta när epi3 kommer


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Hur fasen kan jag ha missat detta helt?

Medlem

Hur mycket "tonårsdrama" är det i det här spelet?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Hur mycket "tonårsdrama" är det i det här spelet?

En hel del Men det fungerar och är intressant.

Medlem

Slutet av episoden kändes som en stekpanna i nyllet. Episoden som började så "långsamt" och sen bara.. bam!

Älskade episode 1 och episod 2 var helt underbar!

Medlem

Jag gick in på katesvid.com. Besviken...

Medlem

Ångrar ju vissa val man gjorde Men älskar spelet.
Tacksam för Life is Strange och Ori and the Blind Forest som har hållit mig sysselsatt nu i slutet av min sjukskrivning!

1
Skriv svar