Utvecklarna av Borderlands: The Pre-Sequel stänger portarna

Robot
Medlem
Utvecklarna av Borderlands: The Pre-Sequel stänger portarna

Trist!

Medlem

Trist för anställda men jag tycker personligen att "Borderlands: The Pre-Sequel!" är ett skräpspel. Jag ville verkligen tycka om det och jag har spendat x antal timmar i detta spel men det går inte helt enkelt =/ Det känns som en längre DLC till Borderlands 2 och det hela kändes så himla meningslöst. Det kanske är bara jag dock.

Medlem

Mycket tråkigt. Dom kämpade i flera år och fick till slut göra ett eget spel. Hoppas att iaf några gör försök som indieutvecklare.

Medlem

Tråkigt för dem! Aldrig kul när det händer.

Men borderlands the pre sequel var väldigt tråkigt när det kom till humorn. Sedan vissa saker i spelet. Det var inte borderlands för mig iaf..

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Trist för anställda men jag tycker personligen att "Borderlands: The Pre-Sequel!" är ett skräpspel. Jag ville verkligen tycka om det och jag har spendat x antal timmar i detta spel men det går inte helt enkelt =/ Det känns som en längre DLC till Borderlands 2 och det hela kändes så himla meningslöst. Det kanske är bara jag dock.

Håller med. Jag och min flickvän försökte spela det flera gånger om, nästan tvingade oss att tycka om det, men det gick inte i längden. Det enda jag tyckte om i spelet var laservapen.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Trist för anställda men jag tycker personligen att "Borderlands: The Pre-Sequel!" är ett skräpspel. Jag ville verkligen tycka om det och jag har spendat x antal timmar i detta spel men det går inte helt enkelt =/ Det känns som en längre DLC till Borderlands 2 och det hela kändes så himla meningslöst. Det kanske är bara jag dock.

Det är inte bara du, det var urtrist.. kunde/borde varit DLC istället.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Spelutvecklingsbranschen framstår som väldigt osäker.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

hatar australier för deras konstant falska hånflin, och "mate"

Medlem
Skrivet av humancentipede:

hatar australier för deras konstant falska hånflin, och "mate"

Oooookej.... mate

Skrivet av Luciphear:
Skrivet av humancentipede:

hatar australier för deras konstant falska hånflin, och "mate"

Oooookej.... mate

dom är minst lika dryga som norrmänn med sin jävla hurtighet och klämkäcka attityd

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av humancentipede:

hatar australier för deras konstant falska hånflin, och "mate"

Oooookej.... mate

dom är minst lika dryga som norrmänn med sin jävla hurtighet och klämkäcka attityd

Nej, jag har bott i Australien i 3 år och jobbat med norrmän i 4 år. Norrmän är mycket värre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar