Nerverna gråter vidare i Five Nights at Freddy's 4

Robot
Medlem
Nerverna gråter vidare i Five Nights at Freddy's 4

ResidentSleeper

Medlem

Väntar på att Activision skall avslöja det hela som ett socialt experiment om hur indiescenen lättare kommer undan med mjölkning.

Medlem

Smart utav honom, mjölka det så länge det är aktuellt.

Inaktiv

Jag vet att grafik inte är allt och jag är egentligen inte det minsta intresserad av spelet i fråga men utvecklaren borde tjänat ihop en slant vid det här laget så denne får gärna polera skiten den här gången om det ändå blir sista spelet. Ser ju ut som nå förrenderade scener ala 90-talet.

Medlem
Skrivet av FZ:

Idag blev det klart att även en fjärdedel kommer att släppas och det viskas om ett släpp den 31 oktober.

Föredömligt att kämpa mot särskrivningar men i just detta fall så menade ni nog en fjärde del


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

31 oktober? Tar det verkligen ett halvår för honom att ändra en siffra?

Medlem

Tycker folk att detta spel är läskigt?
Jag förstår pensionärerna.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Första spelet fick mig att nästan skita på mig. Mest pga av grafiken.. De för-renderade 3D miljöerna och en allmän känsla av att "I don't know what the fuck I'm supposed to do" gav mig flashbacks till sent 90tal och skrämde skiten ur mig. Jag har spelat kanske 20 minuter, sen inte rört spelet något mer.
Det som intresserar mig mer dock är hela loren med spelet, vad allt handlar om och varför mordiska dockor vill mörda en.

Det man inte gillar med FNAF får väl vara communityn.. Det verkar som halva internet verkar ha som största sexuella fantasi att ligga med djurrobotar.

Och jag tycker Scott gör helt rätt. Han är en jävligt talangfull människa som lyckades skapa något relativt unikt. Han förtjänar alla pengar han får in på spelen.

1
Skriv svar