Lär känna några nyckelkaraktärer i Batman: Arkham Knight

Robot
Lär känna några nyckelkaraktärer i Batman: Arkham Knight
Medlem
Lär känna några nyckelkaraktärer i Batman: Arkham Knight

Det här ser ju inte ens ut som Batman längre. Inget emot om man vill göra en cyberpunk blade runner insperarat spel, men varför inte göra det istället då?

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Det här ser ju inte ens ut som Batman längre. Inget emot om man vill göra en cyberpunk blade runner insperarat spel, men varför inte göra det istället då?

Batman ser väl ut typ som nu. Ingen större skillnad. Bara lite, som de säger i videon, mer militärisk-ish. Bara små detaljer.

Eller menar du överlag, själva spelet?

Scarecrow är ju inte cyberpunk imo. Riktigt cool ser han ut. Älskar att huden är ihopsmält med tyg.

Medlem

Arkham Knight skurken är så jävla badass! Jag är chockad. Hur fan kan de ha skapat honom. Fruktansvärt bra karaktärsdesign!

Jag kommer nog fasikken förboka det här spelet till PC snart. Har det varit under utveckling i 4 år?!? Polerat det väldigt länge.

Då lär det inte finnas några problem på PC versionen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Figurlig:
Skrivet av Sapiens:

Det här ser ju inte ens ut som Batman längre. Inget emot om man vill göra en cyberpunk blade runner insperarat spel, men varför inte göra det istället då?

Batman ser väl ut typ som nu. Ingen större skillnad. Bara lite, som de säger i videon, mer militärisk-ish. Bara små detaljer.

Eller menar du överlag, själva spelet?

Scarecrow är ju inte cyberpunk imo. Riktigt cool ser han ut. Älskar att huden är ihopsmält med tyg.

Rätt stor skillnad om du frågar mig, innan hade han ju bara en tajt läderdräkt, nu är det full on battlesuit som gäller.

1
Skriv svar