Gameplay-premiär för Total War: Arena

Robot
Medlem
Gameplay-premiär för Total War: Arena

Free to Play gör mig alltid liiiite nervös. Men man ska inte ta ut något i förväg.(tydligen)

Medlem

Sitter och kör alphan sen ett par veckor tillbaka. Spelet är helt väl helt okej och kan närmast likna World of Tanks. Principen är lite densamma i alla fall eftersom man får silver och "researchar" nya truppslag, utrustning och låser upp det i tiers.

Inget banbrytande men kan väl locka lite spelare kan jag tänka mig. Synd att inte multiplayer i Total War-serien är så här. Shogun 2 hade ju otrolig multiplayer vilket de har försökt inkorporera i detta spel. Inte lika lyckat och beroendeframkallande tyvärr.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Free to play!

psst You can get the op shit by using irl cash psst

Medlem

Har spelat alphan ett tag nu och jag kan säga att ni inte behöver vara ett dugg oroliga angående F2P och P2W i det nuvarande skicket.

Geeks Gaming

Har kört de en del. De är väl okej men det räcker att en av ens 8 lagkamrater inte kan spelet så förlorar man

Medlem
Skrivet av Rior:

Free to play!

psst You can get the op shit by using irl cash psst

Stämmer inte (än så länge), trupperna du kan köpa för guld är rätt värdelösa, mest bra om du nyss gått upp en rang med generalen, men standard grabbarna är bättre när du uppgraderat dom.

1
Skriv svar