Spana in det nya spelläget i Evolve

Robot
Medlem
Spana in det nya spelläget i Evolve

Gratis till och med? Nej nu blommar asfalten...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Går ju bra för evolve osv, 700 players avg denna vecka. Stabilt...

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Går ju bra för evolve osv, 700 players avg denna vecka. Stabilt...

Inte för att jag tror det behövs mer då man bara lirar 5 åt gången, men jösses vilka dåliga siffror :\

Medlem

Bra spel. Förtjänade bättre. De ger ut gratis banor och spellägen. Enda man får betala för är monster och jägare. Man kan fortfarande spela med folk som har de och möta nya monster och nya jägare.

I CoD och BF får du betala för nya banor och spellägen.

Mycket tråkigt...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

synd att spelet floppade så hårt

Medlem
Skrivet av Remus:

Bra spel. Förtjänade bättre. De ger ut gratis banor och spellägen. Enda man får betala för är monster och jägare. Man kan fortfarande spela med folk som har de och möta nya monster och nya jägare.

I CoD och BF får du betala för nya banor och spellägen.

Mycket tråkigt...

Så går det väl när dom börjar prata olika dlcpaket innan dom ens visar något gameplay. Det är en bra spel idé,, men när det finns 4-5 olika varianter av samma spel att köpa osv, Tror folk helt enkelt kommer till en gräns. Känner inte ens någon som pratade om spelet eller verkade sugen när det kom.

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Remus:

Bra spel. Förtjänade bättre. De ger ut gratis banor och spellägen. Enda man får betala för är monster och jägare. Man kan fortfarande spela med folk som har de och möta nya monster och nya jägare.

I CoD och BF får du betala för nya banor och spellägen.

Mycket tråkigt...

Så går det väl när dom börjar prata olika dlcpaket innan dom ens visar något gameplay. Det är en bra spel idé,, men när det finns 4-5 olika varianter av samma spel att köpa osv, Tror folk helt enkelt kommer till en gräns. Känner inte ens någon som pratade om spelet eller verkade sugen när det kom.

mmmm. Samma med Battlefield Hardline dlct. Eller jag menar spelet.

Inte sett eller hört någonting alls om det. Tror en vän köpte det men inte rört det och gått tillbaka till WoW istället.

Floppade riktigt stort.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det riktigt stora problemet med Evolve var lanseringspriset. Det man sett i klipp, och det man sett i alphatester, motiverade verkligen inte den summan. Hade de bara satt ett betydligt lägre pris och sen släppt expansion(er) hade nog fler hoppat på tåget.

Istället fick man ett rejält intryck av att utveckare, och utgivare, var väl medvetna om att konceptet inte skulle hålla utan ville bara casha hem max innan hypen skulle tvärdö strax efter lansering.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

synd att spelet floppade så hårt

Jag trodde det fortfarande vara i beta-stadie och ej releasat.. Om det är marknadsföringen eller jag som missat det vet jag inte

1
Skriv svar