Är Shenmue 3 en av E3-mässans stora bomber?

Robot
Är Shenmue 3 en av E3-mässans stora bomber?
KoP
Medlem
Är Shenmue 3 en av E3-mässans stora bomber?

Karln kanske bara har en förkärlek för gaffeltruckar och inte mer med det?

Medlem

Jag har extremt svårt att tro att någon skulle göra en ren uppföljare till spel som sålde dåligt för ca 15 år sedan.

I så fall blir det nog någon slags nyversion av de två första spelen eller en komplett reboot först med en eventuell uppföljare om det säljer bra.

Medlem

Hålla på o ge mig blue balls såhär är inte snällt! hoppas på en utlösning på E3 av yu suzuki nu!

Medlem

Ibland är det lite kul att, som utomstående, se vad som får fans att associera till olika spel. Att se folk gå bananas över en bild på en gaffeltruck känns - som sagt, utifrån - lite som om jag skulle tro att nya Mass Effect skulle dyka upp på E3 bara för att någon av utvecklarna på Bioware tweetade ut en bild på sin katt. Det är så otroligt random, även om jag antar att det finns någon sorts förklaring.

Skribent
Skrivet av Ercarret:

Ibland är det lite kul att, som utomstående, se vad som får fans att associera till olika spel. Att se folk gå bananas över en bild på en gaffeltruck känns - som sagt, utifrån - lite som om jag skulle tro att nya Mass Effect skulle dyka upp på E3 bara för att någon av utvecklarna på Bioware tweetade ut en bild på sin katt. Det är så otroligt random, även om jag antar att det finns någon sorts förklaring.

Gaffeltrucken "ikonisk" i första Shenmue, där man extraknäcker i hamnen för att kunna köpa en båtbiljett till Kina!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar