E3 är över - här är redaktionens personliga topplistor

Robot
E3 är över - här är redaktionens personliga topplistor

Årets mässa blev den bästa på flera år och det finns många guldklimpar att uppmärksamma.


Medlem
E3 är över - här är redaktionens personliga topplistor

Tyvär måste jag nästan säga så drunknar många spel som släpps i år av Fallout 4 hypen
och jag är nog en av de mest "hypade" av alla.

Fanns säkert massor med intressanta spel men jag minns
knappt något annat än FO4


signatur

MattiAceGaming

FM-guru
F.d. Sisyr

Är själv inte hypad inför Fallout 4, mestadels eftersom jag inte gillade trean särskilt mycket.

Doom, MGS och Deus Ex får bli min topp trea, utan inbördes ordning.

EDIT: Oops, glömde helt bort XCOM 2. Pinigt, det spelet toppar alla ovanstående vad gäller Sisyr-hype!

Medlem

Så många (förhoppningsvis) bra spel Deus Ex, Total Warhammer, Fallout och Doom kan knappt vänta!

Medlem

Härligt Calle!
Ser verkligen fram emot Doom 4, det ser ju toppen ut! Doom 3 kändes som dom försökte göra ett skräck/fps av som jag tyckte var sådär..
Men som sagt Doom 4 verkar ju bli ett riktigt Doom-spel,högt tempo, mycket blood och hagelsprakaren! håller tummarna!

Medlem

Inte en enda rackare som överhuvudtaget nämner FF VII remake????????? har alla tappat smaken för bra spel eller?

Ambassadör
Xbox

Fallout 4 är ju överlägset störst i år, blir en hård fight med Witcher 3 om GOTY-trofén.

I övrigt var det väl ok, en del bra och trevliga spel men inget som man blev upphetsad av.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag gillade Fallout 3 men spelade aldrig klart det. Tyckte det innehöll för mycket buggar och var allmänt opolerat. Mer än de flesta andra spel som Bethesda släppt.

Därför väntar jag ivrigt på Fallout 4 för att se om de har lyckats bättre den här gången, för de kan väl inte göra det sämre?

Medlem

För min del:

1. Nier
2. Horizon
3. Star Ocean


signatur
Medlem

Bethesda spel har skämt bort mig till den milda grad att jag är i det närmaste oförmögen att uppskatta spel från andra studior. Så Fallout 4 blir det första spelet sedan 2011 som jag verkligen, verkligen har sett fram emot.

Letar efter en Delorean på blocket just nu...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

För mig är det först av allt fallout, nier och horizon. Ni som aldrig kört Nier säger jag bara.... gå och dö till, eller ännu bättre, ut och köp spelet ASAP!

Testpilot

Fallout 4
XCOM 2
Deus Ex: Mankind Divided

Resten hamnar längre ner på listan !

Medlem

Fy fan, då vet vi att Half-life 3 kommer släppas tidigast 2017.

Medlem
Skrivet av riflE:

Inte en enda rackare som överhuvudtaget nämner FF VII remake????????? har alla tappat smaken för bra spel eller?

Ja det kan man undra. Men som dom sa, det är inget nytt spel. Jävla bs imo. Vad är det för gamers...

Medlem
Skrivet av riflE:

Inte en enda rackare som överhuvudtaget nämner FF VII remake????????? har alla tappat smaken för bra spel eller?

Tänk om dom f:ar upp gameplayen? För som jag fattat det så är atb borta i remaken?

Medlem

1. Final Fantasy 7
2. Anno 2205
3. Fallout 4

Xbox Elite Controller också men tänker räkna det som en bonus.

Medlem
Skrivet av riflE:

Inte en enda rackare som överhuvudtaget nämner FF VII remake????????? har alla tappat smaken för bra spel eller?

Vi fick bara välja tre. Och även om jag verkligen älskar ff7 så slår de andra tre över en vanlig remake. Tycker det gamla duger än idag;>


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Fallout 4
XCOM 2
Deus Ex: Mankind Divided

Resten hamnar längre ner på listan !

What Harakiri said!

Inaktiv

Bra att ni tog 3 titlar var. me andra ord så kan de bli samma eller olika. Ett magasin valde istället att ge ut EN favorit titel från typ 10 olika från den redaktionen. Å de visade sig bli 10 olika titlar. pust

Medlem

Bra ish val, dock Doom 4 är just nu en besvikelse för mig. Färgtemat, den anonyma musiken och sega gameplayet... meh meeeeh!.

Skulle räcka ganska långt med att de fixar till färgerna, göra det mer tydligt vad som är en zombieguy och en imp. Ha lite mer varierande miljöer/textuerer. För just nu ser allt ut som någon har pissat och diarerat på alltihiop.

Previously Recorded summerade ihop allt rätt bra

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Fallout 4 är ju överlägset störst i år, blir en hård fight med Witcher 3 om GOTY-trofén.

I övrigt var det väl ok, en del bra och trevliga spel men inget som man blev upphetsad av.

Så länge inte FO är en katastrof så bör de vinna. Tyvärr är witcher ingen höjdare. Bra spel, men enbart goty i brist på annat.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

South Park (förra spelet var så jävla bra)
Fallout 4
Deus Ex
Hitman
Ghost Reacon

Är helt ointresserad av JRPGs, så Sonys konferens hamnar nog längst ner för mig :/

Medlem

Hahahaha så sjuuuuukt oväntat att FZ.se redaktionen väljer spel som Shenmue som inte ens är på (vad kommer tre steg innan beta?) stadiet framför ett microsoft släpp. Så sanslöst lamt.

Nåväl.

1. Next gen.
2. Liket (spelbranschen) lever.
3. Snart är det nästa E3.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av riflE:

Inte en enda rackare som överhuvudtaget nämner FF VII remake????????? har alla tappat smaken för bra spel eller?

Tänk om dom f:ar upp gameplayen? För som jag fattat det så är atb borta i remaken?

dom har väl inte sagt något om det? jag tror att dom vet någonstans innerst inne att dom förstör spelet om dom tar bort turnbased.

Medlem

1. South park (trotts att Obsidian inte är inblandade)
2. Fallout
3. Horizon
4. Mass effect 4
5. Pillar of eternity - The white march
6. Hitman
7. The walking dead - Michonne
(Phu)

Medlem
Skrivet av riflE:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av riflE:

Inte en enda rackare som överhuvudtaget nämner FF VII remake????????? har alla tappat smaken för bra spel eller?

Tänk om dom f:ar upp gameplayen? För som jag fattat det så är atb borta i remaken?

dom har väl inte sagt något om det? jag tror att dom vet någonstans innerst inne att dom förstör spelet om dom tar bort turnbased.

Kan ha vart hörsägen, minns ej

1
Skriv svar