"Fallout Mystery Minis" – samla på Vault Boy, Tunnel Snakes och andra favoriter!

Robot
"Fallout Mystery Minis" – samla på Vault Boy, Tunnel Snakes och andra favoriter!
Medlem
"Fallout Mystery Minis" – samla på Vault Boy, Tunnel Snakes och andra favoriter!

Köper en hel kartong och får samma figur i varje förpackning.

Medlem

fy fan, va fula de är. De ser hemsk dåliga.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv
Skrivet av MacNille:

fy fan, va fula de är. De ser hemsk dåliga.

Jodu dom där såg inte bra ut någonstans tyvärr

Medlem
Skrivet av MacNille:

fy fan, va fula de är. De ser hemsk dåliga.

Måste tyvärr instämma. De ser väldigt oproportionella ut i jämförelse med Vault Boy från spelen. Stora huvuden, ögon, händer, och fötter, och smala kroppar. Om någon skulle hålla upp en av de figurerna framför mig skulle jag inte ens kunna gissa att de hörde till Fallout.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Om man tittar på andra saker som Funko gett ut så har de ofta haft en ganska egen stil som påminnt om bobbleheads (se t.ex. http://funko.com/collections/doctor-who). Hade de varit mer i den stilen så hade man köpt att det var en karikatyr, nu ser det bara ut som en billig rip-off.

/ LordDaimos

Avstängd

Hade varit intressant om figurerna sett ut som Vault Boy, vilket dessa verkligen inte gör :S

Medlem

De skulle gjort dem i Pop! Vinyl-version istället för dessa små.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Om någon skulle hålla upp en av de figurerna framför mig skulle jag inte ens kunna gissa att de hörde till Fallout.

Då har du inte mycket till minne... Alternativt spelat Fallout i typ fem minuter.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar