Mirror's Edge-speedrunner analyserar Catalyst

Robot
Medlem
Mirror's Edge-speedrunner analyserar Catalyst

För vara lite kritisk börjar jag personligen bli lite trött på era artiklar där ni skriver några få ord sen länkar en youtube video.

Här är videon 27 minuter lång, jag anser ni borde ta er tiden att skriva en sammanfattning för dom som inte kan eller har tid att sitta och kolla 27 minuter. Eller helt enkelt skriva om din egen uppfattning av videon...

Medlem
Medlem
Skrivet av Vercadi:

För vara lite kritisk börjar jag personligen bli lite trött på era artiklar där ni skriver några få ord sen länkar en youtube video.

Här är videon 27 minuter lång, jag anser ni borde ta er tiden att skriva en sammanfattning för dom som inte kan eller har tid att sitta och kolla 27 minuter. Eller helt enkelt skriva om din egen uppfattning av videon...

Instämmer verkligen. Jag LÄSER FZ för att läsa om spel. Ofta har jag inte möjlighet att då titta på en video och då blir rena Youtube-länkar en besvikelse. Ni kanske skulle börja tagga Youtube-länkar så man ser vad det är utan att bli behöva klicka och läsa? Kanske ett filter för att dölja sånna "artiklar" också?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

För vara lite kritisk börjar jag personligen bli lite trött på era artiklar där ni skriver några få ord sen länkar en youtube video.

Här är videon 27 minuter lång, jag anser ni borde ta er tiden att skriva en sammanfattning för dom som inte kan eller har tid att sitta och kolla 27 minuter. Eller helt enkelt skriva om din egen uppfattning av videon...

Agreed.

Medlem

Lite skitnödiga är ni nu.
Jag tycker det är bra att de gör små instickare till annan intressant media man själv inte hade hittat annars. Tycker hellre att de ska lägga ned sin tid på recensioner och liknande än att skriva highlights till varenda intressant video de hittar.

1
Skriv svar