Skeleton King - en tankig ny hjälte i Heroes of the Storm

Robot
Skeleton King - en tankig ny hjälte i Heroes of the Storm

King Leoric gillar att dränera fiender på hälsa och låsa in dem i fängelsehålor.

#heroes-of-the-storm


Medlem
Skeleton King - en tankig ny hjälte i Heroes of the Storm

Han ser ju glad ut ialf =). Tänk om blizzard gjorde ett spel i likhet med streetfighter O_O.

Medlem

"via den ena heoric-förmågan" lite snabb där Calle?

Tyckte inte de täckte tillräckligt angående Traiten, den gör även att man återuppstår där wraithen är. Sen spekulerar jag bara om det nästa jag skriver: När man använder sina spells som död, så kortar man ner sin dödstimer. (som man kan se till nere till vänster där det står "You've cheated death for x.xx seconds"

Medlem
Skrivet av slarron:

Han ser ju glad ut ialf =). Tänk om blizzard gjorde ett spel i likhet med streetfighter O_O.

Det hade faktiskt varit kul!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

När de släpper Imperius & Mephisto så kommer jag köpa dem för riktiga pengar. Direkt. Om jag inte har råd med ingame guld dvs.

Kolla in denna coola bild! Får gåshud!

Wrath of the Lich King vs. Wrath of Imperius!

https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/T81...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Han ser skoj ut, önskar dock att de kunde släppa en ny helande support, efter Brightwings nerf finns det ju i princip bara 3 dugliga solo supports.

Medlem
Skrivet av slarron:

Han ser ju glad ut ialf =). Tänk om blizzard gjorde ett spel i likhet med streetfighter O_O.

De gjorde ett skämt om det på första april för ett tag sedan!
http://eu.blizzard.com/en-gb/games/outcasts/

Medlem

Härligt med nya hjältar, synd att de kommer vara dyra att införskaffa!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av HardRenaLine:

"via den ena heoric-förmågan" lite snabb där Calle?

Tyckte inte de täckte tillräckligt angående Traiten, den gör även att man återuppstår där wraithen är. Sen spekulerar jag bara om det nästa jag skriver: När man använder sina spells som död, så kortar man ner sin dödstimer. (som man kan se till nere till vänster där det står "You've cheated death for x.xx seconds"


signatur
Medlem

Vill ha Alexstrasza och Deathwing som hjältar nu!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Undrar hur nära de vågar gå originalet... Det finns redan en i DotA, menar jag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Undrar hur nära de vågar gå originalet... Det finns redan en i DotA, menar jag.

Men den här är väl ändå direkt tagen från Diablo. Han har ju t om liknande skills i D3. Och finns väl även en Skeleton king i Diablo 1, är inte han orginalet isf

Inaktiv

En riktig hjälte, amen.


signatur

knarka loss era hungriga

Medlem

Skriv gärna nyheter om nya gudar i Smite också. Ett moba som folk faktiskt spelar.

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Newklear:

Undrar hur nära de vågar gå originalet... Det finns redan en i DotA, menar jag.

Men den här är väl ändå direkt tagen från Diablo. Han har ju t om liknande skills i D3. Och finns väl även en Skeleton king i Diablo 1, är inte han orginalet isf

Möjligen, men är det karaktären i Diablo 1 eller karaktären i DotA 2 som 95% av alla spelare kommer förknippa den med?

Svaret är ganska enkelt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Dunder:

Undrar hur nära de vågar gå originalet... Det finns redan en i DotA, menar jag.

Men den här är väl ändå direkt tagen från Diablo. Han har ju t om liknande skills i D3. Och finns väl även en Skeleton king i Diablo 1, är inte han orginalet isf

Möjligen, men är det karaktären i Diablo 1 eller karaktären i DotA 2 som 95% av alla spelare kommer förknippa den med?

Svaret är ganska enkelt.

Men det är Bizzards gubbe och Valve har ändrat namnet till wraith king, eftersom DOM va ute på djupt vatten med namnet Skeleton king.

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Newklear:

Undrar hur nära de vågar gå originalet... Det finns redan en i DotA, menar jag.

Men den här är väl ändå direkt tagen från Diablo. Han har ju t om liknande skills i D3. Och finns väl även en Skeleton king i Diablo 1, är inte han orginalet isf

Möjligen, men är det karaktären i Diablo 1 eller karaktären i DotA 2 som 95% av alla spelare kommer förknippa den med?

Svaret är ganska enkelt.

Men det är Bizzards gubbe och Valve har ändrat namnet till wraith king, eftersom DOM va ute på djupt vatten med namnet Skeleton king.

Nej dom vart ej ute på djupt vatten pga det är för generiskt namn.

dock bytte dom av ren skör vänlighet, dom hade kunnat behållt skeleton king.

sen värt att notera är att skeleton king heter leoric, the skeleton king eller leoric the cursed one.

Men ja

Det mest komiska är att nya skeleton king(i dota) aka wraith king är mer lik diablo 3 skeleton king nu än innan vilket är jävligt komiskt!

Jag minns dock ej vilket kom först wraith night i dota 2 eller diablo 3?

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Newklear:

Undrar hur nära de vågar gå originalet... Det finns redan en i DotA, menar jag.

Men den här är väl ändå direkt tagen från Diablo. Han har ju t om liknande skills i D3. Och finns väl även en Skeleton king i Diablo 1, är inte han orginalet isf

Möjligen, men är det karaktären i Diablo 1 eller karaktären i DotA 2 som 95% av alla spelare kommer förknippa den med?

Svaret är ganska enkelt.

Men det är Bizzards gubbe och Valve har ändrat namnet till wraith king, eftersom DOM va ute på djupt vatten med namnet Skeleton king.

Nej dom vart ej ute på djupt vatten pga det är för generiskt namn.

dock bytte dom av ren skör vänlighet, dom hade kunnat behållt skeleton king.

sen värt att notera är att skeleton king heter leoric, the skeleton king eller leoric the cursed one.

Men ja

Det mest komiska är att nya skeleton king(i dota) aka wraith king är mer lik diablo 3 skeleton king nu än innan vilket är jävligt komiskt!

Jag minns dock ej vilket kom först wraith night i dota 2 eller diablo 3?

Får erkänna att jag antog där Fuzzion, men som du säger är Skeleton king jävligt generiskt.

Är tyvärr inte så insatt i resten.

Men jag tror inte dom hade bytt från bara för att vara snälla, om det ändå va så generiskt att det kan finnas två utan att krocka. (utalanden?).

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Newklear:

Undrar hur nära de vågar gå originalet... Det finns redan en i DotA, menar jag.

Men den här är väl ändå direkt tagen från Diablo. Han har ju t om liknande skills i D3. Och finns väl även en Skeleton king i Diablo 1, är inte han orginalet isf

Möjligen, men är det karaktären i Diablo 1 eller karaktären i DotA 2 som 95% av alla spelare kommer förknippa den med?

Svaret är ganska enkelt.

Men det är Bizzards gubbe och Valve har ändrat namnet till wraith king, eftersom DOM va ute på djupt vatten med namnet Skeleton king.

Vilket inte har någonting med saken att göra Och inget som 99,9% av spelarna kommer bry sig om.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bra nog heter han iaf Leoric, the Skeleton King. Istället för bara det sista.

Sen vad Dota 2 spelare säger, bryr jag mig som HoTS spelare inte om, då folk skriker att den ena är en kopia av den andra åh så vidare bla bla.

Så länge man själv vet sanningen

OnT, alltid kul med fler Warriors! Leoric ser väldigt skoj ut, och kommer nog köpa han! För guld dock Som @Remus hade jag köpt Imperius utan tvekan direkt. Imperius is love, Imperius is life...

1
Skriv svar