MMO-spelet Skyforge är nu i öppen beta

Robot
Medlem
MMO-spelet Skyforge är nu i öppen beta

Yay, blir o testa efter jobbet

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Yay, blir o testa efter jobbet

Gött att jag har en värdelös dator yaay =)!! T_T

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Yay, blir o testa efter jobbet

Man skulle haft en liten tomte hemma som kan börja ladda ner saker som man kommer på under dagen

Då behöver man inte försöka komma ihåg och så kanske ha kunde kokat ihop lite nudlar tills man kommer hem. Låter väl inte så förfärligt svårt. Borde nog kunna funka.

Medlem

Feel ya


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Feel ya


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem
Skrivet av Froggev:
Skrivet av vuze2143:

Yay, blir o testa efter jobbet

Man skulle haft en liten tomte hemma som kan börja ladda ner saker som man kommer på under dagen

Då behöver man inte försöka komma ihåg och så kanske ha kunde kokat ihop lite nudlar tills man kommer hem. Låter väl inte så förfärligt svårt. Borde nog kunna funka.

Låter som en underbart bra idé, kunde man kombinera med RUT/ROT/RIT på något sätt vore det ännu bättre

Medlem

Chansen att detta bara är en Tera klon är ganska stor tyvärr.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Chansen att detta bara är en Tera klon är ganska stor tyvärr.

Nice. Tera var ett ganska schysst spel. Bara hålla tummarna nu då folk!

Medlem

Började spela det förra veckan, första timmarna känns det lite fattigt men det öppnar upp en del senare. Man ska inte förvänta sig att det är en stor öppen värld, vissa gillar d vissa inte.. Hittils så har jag haft det kul, blir en del timmar till sen får vi se hur länge det håller för min del

Medlem

Tills det kommer en patch och det blir som Allods Online.

Medlem

Är det ingen som skall kommentera origin-klonen mygames.com eller vad den heter som krävs för spelet?! Orka med ännu ett program.

Medlem

Enligt min UTM så innehåller Loadern ett "virus" alternativt spyware: https://www.sophos.com/en-us/threat-center/threat-analyses/vi...

Medlem

Finns det på Steam? Verkar inte så, då skippar jag det. Shit va bekväm man har blivit hehe


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Enligt min UTM så innehåller Loadern ett "virus" alternativt spyware: https://www.sophos.com/en-us/threat-center/threat-analyses/vi...

Troligtvis en false positive

Medlem

Ganska kul men jag ogillar spel där man inte har så stor valmöjlighet. Talent trädet som man låser upp är till stor del förbestämt och man har bara vapen, ringar och amuletter. Resten är bara kosmetiskt och ska man ha något unikt så får man betala pengar.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Enligt min UTM så innehåller Loadern ett "virus" alternativt spyware: https://www.sophos.com/en-us/threat-center/threat-analyses/vi...

Alla anti fusk program flaggar för malware när dom ej känner till programmet.

Då anti fusk använder sig utav "virus" för ta fusk.

men det är inget virus

OT grymt roligt mmo, lite Path of exile möter tera online typ.

Där är 12 jävla klasser redan helt sjukt haha.

dryga är du måste grinda lite för att öppna upp den klassen du vill lira, ex jag vill lira archer, eller slayer så jag måste låsa upp jävla massa nodes för att nå den

Dock så får man ju nodes på vägen som ger stats till alla gubbar så inte dåligt endå

Medlem

Kul spel gillar prestige systemet ist för Levlar

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Chansen att detta bara är en Tera klon är ganska stor tyvärr.

Det är långt ifrån en Tera klon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Galet tråkigt..

Medlem

Det är verkligen inget speciellt.
Ändå har jag bränt igenom timmarna dessa två dagar, och jag vet inte ens varför.
Kan det vara för att man fick ett par dagars premium, och jag vill "passa på" när man får bonus allt? Är jag så enkel lurad?

En sak är säker, Slayer kommer inte att låsas upp av sig själv.

Medlem

Får väl säga att det är ett jävla springande och ett jävla nötande.
Får kramp i musfingret m.m.
Hela "trainingen" känns oerhört onödig!
Utöver det så är det välgjort och genomtänkt.
Destiny-vibbar

Medlem

Helt okej, som ströspel. Lätt att hoppa in och basha lite monster. Som ett arkadfighting/mmo. Kul som casual men allt för opolerat och slitsamt för att spela reguljärt

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Dizzz:

Chansen att detta bara är en Tera klon är ganska stor tyvärr.

Nice. Tera var ett ganska schysst spel. Bara hålla tummarna nu då folk!

Blev långtråkigt i slutändan. Visst mekaniken var ny och fräsch.. Tills den visade sina brister. Som att någon kan rolla hela vägen till närmsta stad och mer eller mindre bli immun mot damage..

1
Skriv svar