Tonårsdrama och jorden undergång i Life is Strange: Episode 4

Robot
Tonårsdrama och jorden undergång i Life is Strange: Episode 4
Medlem
Tonårsdrama och jorden undergång i Life is Strange: Episode 4

Wohoo!

Medlem

Man kommer säkert få lov och ta ut en sjukdag dagen efter Episod 5, är rätt säker på att det kommer sluta med tårar i ögonen.

Hoppas Episod 4 är lika bra som trean, den var ruskigt bra.

Medlem

Spelade första episoden och väntar nu på att alla fem ska komma ut innan jag spelar igenom dom då jag ogillar väntan mellan varje episod, förstör lite av den flytande storyn.
Första avsnittet var underbart tho ^^

Medlem

Ah fan det är så spännande nu med! Taggad!

Medlem

Så konsoll eller PC?

Låter som ett spel som gör sig bäst på storskärmen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Spelade igenom episod 2 i förrgår. Det är riktigt bra det här.

Medlem

Den starkaste spelupplevelsen på länge, kanske någonsin! - en varningens ord dock, allt är så lätt att relatera till och en del allvarliga ämnen gör att vissa triggerwarnings lämpar sig tillsammans med rekommendationer. Värt att tänka på för folk som kan reagera på traumatiska situationer.

Medlem

Är inte tonårsdrama och jordens undergång synonymer, sett från tonåringens perspektiv?

Medlem

Hur många episoder kommer där? Vill inte börja spela innan alla är ute, jag hatade att vänta mellan episoderna i Telltales spel, så tänker inte få blue balls genom att börja bli teasad för att sedan sluta innan klimax.

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Hur många episoder kommer där? Vill inte börja spela innan alla är ute, jag hatade att vänta mellan episoderna i Telltales spel, så tänker inte få blue balls genom att börja bli teasad för att sedan sluta innan klimax.

Det blir 5 till slut, så nu kommer näst sista.

Medlem

Långt mellan episoderna. Drygt att vänta. Ett givet köp när sista episoden är släppt.

Medlem

Hands down ett av de bästa spelen jag har spelat.

Medlem
Skrivet av Purris:
Skrivet av Xepheros:

Hur många episoder kommer där? Vill inte börja spela innan alla är ute, jag hatade att vänta mellan episoderna i Telltales spel, så tänker inte få blue balls genom att börja bli teasad för att sedan sluta innan klimax.

Det blir 5 till slut, så nu kommer näst sista.

Tack för svaret! Ser fram emot att sätta tänderna i spelet, det ser sjukt bra ut utifrån det lilla jag sett. :3

1
Skriv svar