Första expansionen till Pillars of Eternity släpps i augusti

Robot
Första expansionen till Pillars of Eternity släpps i augusti

Redan i slutet av månaden fortsätter resan i Obsidians hyllade rollspel.

#pillars-of-eternity


Medlem
Första expansionen till Pillars of Eternity släpps i augusti

Nice.

Medlem

köpa köpa köpa... PoE är ett av de bästa spelen på många år.

Medlem

Grymt, men då får jag skärpa till mig och sluta göra nya gubbar hela tiden. Val ligger lvlcap på nu?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Och här trodde jag det var i slutet av året. Fuck, jag har redan för många spel att spela.... nåväl, dags att säga upp sig från vänner och familj och allt ansvar i allmänhet. Här blir det att nöta!

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Grymt, men då får jag skärpa till mig och sluta göra nya gubbar hela tiden. Val ligger lvlcap på nu?

Level cap är 12, om de inte patchat upp det sen jag spelade genom spelet men det har jag inte hört nåt om.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Priapsi:

Grymt, men då får jag skärpa till mig och sluta göra nya gubbar hela tiden. Val ligger lvlcap på nu?

Level cap är 12, om de inte patchat upp det sen jag spelade genom spelet men det har jag inte hört nåt om.

Ok, tackar för svaret.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Priapsi:

Grymt, men då får jag skärpa till mig och sluta göra nya gubbar hela tiden. Val ligger lvlcap på nu?

Level cap är 12, om de inte patchat upp det sen jag spelade genom spelet men det har jag inte hört nåt om.

Det borde fortfarande vara 12. Tror det höjs till 14 i och med (första delen av) expansionen.

Medlem

Hm, kanske dags att påbörja en ny vända igenom det. Kom till sista bossen i spelet sedan reloadade jag innan jag hoppade ner i point of no return och sidequestade så mycket att jag kom av mig.

Får sätta mig med det igen när jag är klar med MGS5.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Blir att spela om igen när expansionen anlänt.
Mycket bra spel och väl värt några extra timmar eller 100

Medlem

Älskade det ett tag, men det blev ändå att jag slutade spela. Vet inte om det kanske helt enkelt är för mycket text att läsa och hålla koll på hela tiden ... Slutade tvärt spela Divinity också fastän jag älskade det. Vill kunna längta efter att spela spelen, men fastän jag är en RPG-älskare och det absolut inte är nåt fel på spelen så är det nånting som känns lite tomt

1
Skriv svar