Nyfiken på Fallout 4-storyn? Sorry, Bethesda tiger till november

Robot
Nyfiken på Fallout 4-storyn? Sorry, Bethesda tiger till november

Tre tungt tysta månader för dig som hade tänkt spoila dig själv.

#fallout-4, #bethesda


Medlem
Nyfiken på Fallout 4-storyn? Sorry, Bethesda tiger till november

Så länge det inte blir ett "College of Winterhold" igen så är det lugnt för min del! Nog den aspekten av Skyrim som drog ner mitt humör som mest...grovt otillfredsställande storyline.

Medlem
Citat:

– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.

Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..

VHN
Medlem
Skrivet av eCore:
Citat:

– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.

Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..

eh va?


signatur

VHN

Medlem
Skrivet av eCore:
Citat:

– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.

Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..

Vad han menar är att om de lägger ner för mycket tid på dag-ett-modverktyg så kommer det även innebära att de måste ta från spelets egna utveckling först. De lägger hellre all kraft på spelet först och främst så att det är ett bra spel, så att folk faktiskt vill köpa och spela det än att lägga kraften på modverktyg anpassat för ett fåtal personer.

Vad han säger är precis vad man bör göra. Modverktyg är irrelevanta om det inte finns en community kvar, vilket hänger på att spelet ska vara bra i grunden.

Medlem

Betyder det liten testgrupp? (Jag tror nog det kommer spoilers)

Medlem

Jag tycker det är rätt inställning, vissa spel företag hypar sönder sina spel med för mycket information, lååånga videos och allt sånt. Så när man har spelet är man inte lika taggad längre.

Därav jag kollar in första infon med hunger sedan undviker allt annat tills jag har spelet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hur pepp jag är? Ja detta kommer reta gallfeber på vissa så dom kommer ifrågasätta eller dylikt med typ (hur kan du ens förhandboka, du är en av dom som orsakar att man får dåliga spel!).
Men ja jag förhandsbokade det igår och är helt överväntan att få spela

Till er andra som inte ens förstod vad han menade med moddeverktygen blir irrelevanta bör antingen själva lägga ner med crack och läsa allt en gång till som står skriver i artikeln.

Medlem
Skrivet av eCore:
Citat:

– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.

Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..

Undrar vem det är som rökt vad egentligen, kan du inte läsa?

KoP
Medlem

Fallout 4 behöver inget stöd för moddar imo. Ge mig bara ett fantastiskt spel att avnjuta enligt utvecklarnas vision.

KoP
Medlem
Skrivet av Sillage:

Jag tycker det är rätt inställning, vissa spel företag hypar sönder sina spel med för mycket information, lååånga videos och allt sånt. Så när man har spelet är man inte lika taggad längre.

Därav jag kollar in första infon med hunger sedan undviker allt annat tills jag har spelet.

Dito. Lägre förväntningar desto större chans att man blir överraskad.

k3m
Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av eCore:
Citat:

– Jag kan med gott samvete säga att teamet för närvarande är 100 procent fokuserade på själva spelet. Mod-stöd, dlc... Allt sånt är trevligt, men om vi inte släpper ett fantastiskt spel den 10 november spelar våra dlc-planer ingen roll och mod-stödet kommer vara irrelevant.

Peter Hines har ju uppenbarligen rökt crack..

Undrar vem det är som rökt vad egentligen, kan du inte läsa?

Jag tycker det är förnuftigt att göra klart spelet först.
PÄ: Det verkar som att de fortfarande inte riktigt förstått vad som gjorde original Fallouts så bra Jaja, blir nog tillräckligt bra iaf för en spelgenomgång, kanske

Medlem

Mitt mest efterlängtade spel på åratal (Typ sedan Skyrim).

Månaderna fram tills November kommer att vara en lektion i tålamod.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ser fram emot spelet som fan men tycker verkligen att de borde
göra något åt det bedrövliga UI't. Hoppas det är placeholder material.

Medlem

Läste rubriken som "Besviken på Fallout 4-storyn?" pga radbrytningen med Bethesda på förstasidan

1
Skriv svar