Hearthstone: The Grand Tournament har releasedatum

Robot
Hearthstone: The Grand Tournament har releasedatum

Blizzard har hållit releasedatumet tätt mot kroppen – premiären nära.

#hearthstone-heroes-of-warcraft, #hearthstone-the-grand-tournament


Medlem
Hearthstone: The Grand Tournament har releasedatum

Inspire-mekaniken var rätt rolig i Brawlen, ett par nya svar på starkare kort från äventyren (vilket var efterlängtat) samt en hel del åtgärder för att minska antalet face-hunters. Rolig uppdatering.

Medlem

Ser fram emot det. Det har kliat i mina fingrar över att få öppna de där 50 packsen man förköpt, och ännu mer för att spendera dusten man sparat ihop för att crafta goldens till Rhonin och Varian.

Medlem

Spelade massa med Tavern Brawl igår. Där det finns en ny variant. Där man bara får spela med dem nya korten.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

NuZ
Testpilot
Skrivet av kebbe:

Inspire-mekaniken var rätt rolig i Brawlen, ett par nya svar på starkare kort från äventyren (vilket var efterlängtat) samt en hel del åtgärder för att minska antalet face-hunters. Rolig uppdatering.

Nu vet du väl att super aggro lekar som t.ex facehunter är hälsosamt för metat. Om så blir fallet att aggro lekar inte fungerar längre kommer spelet bli för mycket p2w och fler spelare slutar. Jag personligen skiter it för har alla kort men många har inte det och aggro är billigast. Jag hoppas hoppas hoppas att aggro inte försvinner för annars kommer jag bara möta control efter control och varje deck över 10k dust vinner


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:
Skrivet av kebbe:

Inspire-mekaniken var rätt rolig i Brawlen, ett par nya svar på starkare kort från äventyren (vilket var efterlängtat) samt en hel del åtgärder för att minska antalet face-hunters. Rolig uppdatering.

Nu vet du väl att super aggro lekar som t.ex facehunter är hälsosamt för metat. Om så blir fallet att aggro lekar inte fungerar längre kommer spelet bli för mycket p2w och fler spelare slutar. Jag personligen skiter it för har alla kort men många har inte det och aggro är billigast. Jag hoppas hoppas hoppas att aggro inte försvinner för annars kommer jag bara möta control efter control och varje deck över 10k dust vinner

"Nu vet du väl" att face-hunter dominerar metat och länge har skrikit efter ett svar? Bara för att svar finns betyder det inte att en lek blir värdelös, det blir istället mer balanserat och ger större variation.

NuZ
Testpilot
Skrivet av kebbe:
Skrivet av D01tY:
Skrivet av kebbe:

Inspire-mekaniken var rätt rolig i Brawlen, ett par nya svar på starkare kort från äventyren (vilket var efterlängtat) samt en hel del åtgärder för att minska antalet face-hunters. Rolig uppdatering.

Nu vet du väl att super aggro lekar som t.ex facehunter är hälsosamt för metat. Om så blir fallet att aggro lekar inte fungerar längre kommer spelet bli för mycket p2w och fler spelare slutar. Jag personligen skiter it för har alla kort men många har inte det och aggro är billigast. Jag hoppas hoppas hoppas att aggro inte försvinner för annars kommer jag bara möta control efter control och varje deck över 10k dust vinner

"Nu vet du väl" att face-hunter dominerar metat och länge har skrikit efter ett svar? Bara för att svar finns betyder det inte att en lek blir värdelös, det blir istället mer balanserat och ger större variation.

Dominerat? På Rank 20 kanske pga se mitt tidigare inlägg. I 5 - legend har jag bara sett midrange och hybrid. Samt hunter varit en liten liten del av alla warrior, druid, zoo och handlock.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

24:e har man vetata ett tag då man kunde ställa om datum i windows och expansionen låstes upp.

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Ser fram emot det. Det har kliat i mina fingrar över att få öppna de där 50 packsen man förköpt, och ännu mer för att spendera dusten man sparat ihop för att crafta goldens till Rhonin och Varian.

Var kan man köpa detta förköp? Försöker leta på battle.net men hittar inget.

Medlem
Skrivet av kalkoman:
Skrivet av Xepheros:

Ser fram emot det. Det har kliat i mina fingrar över att få öppna de där 50 packsen man förköpt, och ännu mer för att spendera dusten man sparat ihop för att crafta goldens till Rhonin och Varian.

Var kan man köpa detta förköp? Försöker leta på battle.net men hittar inget.

Finns väl inne i hearthstone? där man köper packs?

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av kalkoman:
Skrivet av Xepheros:

Ser fram emot det. Det har kliat i mina fingrar över att få öppna de där 50 packsen man förköpt, och ännu mer för att spendera dusten man sparat ihop för att crafta goldens till Rhonin och Varian.

Var kan man köpa detta förköp? Försöker leta på battle.net men hittar inget.

Finns väl inne i hearthstone? där man köper packs?

Jahaaa, då förstår jag varför jag inte hittat det. Tack!

Medlem

Är det någon som har vunnit med Alleria i veckans Tavern Brawl? Har spelat runt 25 matcher nu, vunnit alla med Mediv och förlorat alla med Alleria.


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av Quid:

Är det någon som har vunnit med Alleria i veckans Tavern Brawl? Har spelat runt 25 matcher nu, vunnit alla med Mediv och förlorat alla med Alleria.

Spelade med Mediv typ 5 matcher i rad och vann alla mot Alleria. Sen fick jag spela henne två matcher i rad. Fick tokstryk första matchen. Sen andra matchen vann jag på sista rundan typ. Var väldigt jämnt

Tycker Mediv får en betydlig bättre uppsättning kort mot Alleria. Nästan löjligt.

Säger ju lite när man vinner 5 matcher i rad med Mediv mot henne först


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Trodde det var vad som släpptes igår, men det var ju bara Brawlen. Coolt ändå, roligt att få spela med korten innan release

Medlem
Skrivet av Dinskugga:
Skrivet av Quid:

Är det någon som har vunnit med Alleria i veckans Tavern Brawl? Har spelat runt 25 matcher nu, vunnit alla med Mediv och förlorat alla med Alleria.

Spelade med Mediv typ 5 matcher i rad och vann alla mot Alleria. Sen fick jag spela henne två matcher i rad. Fick tokstryk första matchen. Sen andra matchen vann jag på sista rundan typ. Var väldigt jämnt

Tycker Mediv får en betydlig bättre uppsättning kort mot Alleria. Nästan löjligt.

Säger ju lite när man vinner 5 matcher i rad med Mediv mot henne först

Själv förlorade jag mina två första med Medivh...fick bara småkort som jag var tvungen att matcha med Fireballs för att inte bli överkörd direkt i early game, sen började hon rolla in sina tyngre kort...jämt spel efter några game, men random är stor och jag skulle inte säga att någon har större fördel än den andra.

1
Skriv svar