Nattsvart action i trailer för Battlefield 4: Night Operations

Robot
Nattsvart action i trailer för Battlefield 4: Night Operations
Medlem
Nattsvart action i trailer för Battlefield 4: Night Operations

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Det är gratis, vad fick dig att tro något annat?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Känner man EA rätt så lär det väl kosta en 200 spänn.

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Känner man EA rätt så lär det väl kosta en 200 spänn.

-.-... det står på Battlefields youtube-video
"...this incredible trailer created by the immensely talented Two Scotsmen does an amazing job of giving a cinematic look at the upcoming free DLC."

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Detta blir det 6e DLCt jag kan ta del utav pga mitt premium. Kan knappast klaga.

Medlem
Skrivet av mickemat:
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Detta blir det 6e DLCt jag kan ta del utav pga mitt premium. Kan knappast klaga.

Vad jag hört så ska detta DLC bli fritt för alla BF-spelare?

Medlem

Hur är BF4? Battlefield 3 spelade jag kombinerat med första DLC:t väldigt mycket och tyckte att det var hur kul som helst. Hur står sig fyran?

Medlem
Skrivet av Derpas:
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Det är gratis, vad fick dig att tro något annat?

När ordet "DLC" dyker upp så får jag onda aningar, även fast ordet i sig inte är menat så

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Derpas:
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Det är gratis, vad fick dig att tro något annat?

När ordet "DLC" dyker upp så får jag onda aningar, även fast ordet i sig inte är menat så

Jupp, lite misshandlat. Expansion hade varit mindre laddat.

Medlem

DICE lyssna när ni inte vet hur eller varför BF2 var kul och BC2/BF3/BF4 sugit kanske ni ska höra av er.....och ge oss spelare det roliga tillbaka det riktiga battlefield.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av totte1015:

Vafan, kommer det inte att vara gratis?

Känner man EA rätt så lär det väl kosta en 200 spänn.

-.-... det står på Battlefields youtube-video
"...this incredible trailer created by the immensely talented Two Scotsmen does an amazing job of giving a cinematic look at the upcoming free DLC."

Det glädjer mig! Jag gick aldrig in och kollade videon på youtube så läste inte beskrivningen där.

Medlem

Ser skoj ut! Fast FLIR användningen lär ju öka lavinartat


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Hoppas dom kan fixa dom kvarvarande buggar först bara.
Mitt spel fryser och krashar och en snabb googling så har många andra detta problem fortfarande

Medlem

hoppas att dom gör något åt detta https://www.youtube.com/watch?v=r96V_OrsaW8

och alla andra buggar som finns i spelet

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Hur är BF4? Battlefield 3 spelade jag kombinerat med första DLC:t väldigt mycket och tyckte att det var hur kul som helst. Hur står sig fyran?

Battlefield 4 är enligt mig och mina vänner det bästa Battlefield spelet hittills! Det har allt BF3 saknade. Sure saknar fortfarande en hel del, men ur ett teknologiskt sätt och funfactor så är BF4 redigt kul!

Highly recommend it!

Medlem
Skrivet av Davisx3m:
Skrivet av Dreijer:

Hur är BF4? Battlefield 3 spelade jag kombinerat med första DLC:t väldigt mycket och tyckte att det var hur kul som helst. Hur står sig fyran?

Battlefield 4 är enligt mig och mina vänner det bästa Battlefield spelet hittills! Det har allt BF3 saknade. Sure saknar fortfarande en hel del, men ur ett teknologiskt sätt och funfactor så är BF4 redigt kul!

Highly recommend it!

Jag håller med fullt ut, har lagt många fler timmar på BF4 än BF3, jag är riktigt nöjd med spelet faktiskt. Måste inflika lite till dom som snattrar om Battlefield2, jag älskade BF2, installerade det häromdagen och tänkte lira lite efter att inte spelat på många år. Men jösses, ospelbart, det är ju så utdaterat så jag kan verkligen inte förstå hur folk kan tjata vidare om det spelet. Det är faktiskt 2015 nu......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Inga hjälmmonterade nattkikare?

Medlem

Ja det vore ju lite roligt om det inte var gratis med tanke på att det var par moddare som "kom på idén" redan i Battlefield 3 och visade upp på youtube. Hade sett riktigt dåligt ut om DICE bara bestämde sig för att göra det till ett 200:- DLC.

Kul att se att de tar åt sig iaf, har ju bara tjatat om det här sen Battlefield 3 visades upp.

Vem vet, vi kanske till och med får riktigt "dynamiskt väder" i Battlefield 5?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Roligt med nattläge men man blir ju lite besviken på att det bara är till Zavod när det finns färdiga nattkartor till såväl Pear Market och Golmud.

1
Skriv svar