Divinity: Original Sin 2 finansierat – efter bara 12 timmar på Kickstarter

Robot
Divinity: Original Sin 2 finansierat – efter bara 12 timmar på Kickstarter
Medlem
Divinity: Original Sin 2 finansierat – efter bara 12 timmar på Kickstarter

välförtjänt.

Medlem
Medlem

Kul att det finns ett så stort intresse för denna serie! Har knappt spelat den förra, men funderar på att börja senare nu till hösten.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

turbaserad fight??

phi
Medlem

Backat och klart.

MEG
Medlem

Divinity: Original Sin är riktigt bra, kan förstå att det gick bra för tvåan i KS


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Sedan har Larian Studios visat att det inte bara är snack utan att de levererar bra spel,


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Backade, det här och Shadowrun enda spelen jag backat.

Medlem

älskade första spelet o vill ha detta med! kollade på när dom visade spelet för Angryjoe i nästan en timme

Medlem

Och jag som precis börjat med första spelet Men hade helt missat att det finns en annan utgåva av det. Någon som vet om det är dramatiska skillnader?

Medlem

Upptäckte just att Arga Johan har en förhandstitt på spelet ihop med utvecklarna.

Medlem

Backat!


signatur

I drank what?

k3m
Medlem
Skrivet av MEG:

Sedan har Larian Studios visat att det inte bara är snack utan att de levererar bra spel,

Jepp, nu till att slänga pengar på DOS2

Medlem

Dubbelpack bokad och klar. Spela ettan med hustru är hur kul som helst.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

ELF
Medlem

Ingen crowdfunding hatare som läst denna artikel än ser jag.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Detta kan nog bli bra, en av de få sakerna som jag störde mig på i första var att man inte kunde ändra kroppstyp. Manliga gubbar var alltid muskelknuttar vilket jag inte tyckte passade om man skulle spela magiker eller stråtrövare. ^^

k3m
Medlem
Skrivet av Kassler:

Detta kan nog bli bra, en av de få sakerna som jag störde mig på i första var att man inte kunde ändra kroppstyp. Manliga gubbar var alltid muskelknuttar vilket jag inte tyckte passade om man skulle spela magiker eller stråtrövare. ^^

Det är tråkigt att mediamakare ska svammla till det med muskelknuttar. Fan, i verkligheten är de till och med dåliga i strid pga deras vikt/stelhet/höga metabolism bla bla nånting.

Medlem

Så man fick det första betalt? Nu vill man ha det andra betalt också? Kan man inte betala det med vinsterna från ettan? Lite som ett företag är tänkt att fungera. Eller sålde det dåligt?

Medlem

I'm doing my part!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Så man fick det första betalt? Nu vill man ha det andra betalt också? Kan man inte betala det med vinsterna från ettan? Lite som ett företag är tänkt att fungera. Eller sålde det dåligt?

Det första spelet, såväl som den här uppföljaren, finansierades till största delen av utvecklaren själva. Pengarna från Kickstarter användes för att förbättra slutprodukten.

Medlem

Plånbok, we have a mission.

1
Skriv svar