Hitler angående Games for Windows LIVE

Inaktiv
Hitler angående Games for Windows LIVE

http://www.youtube.com/watch?v=mWFglztLeDc

Jag trodde att jag postade det här men min gamla tråd verkarha försvunnit :\

Medlem

finns typ hundra olika


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Old old old...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Old old old...

Förutom att jag blev klar med den och laddade upp den idag :\

Medlem
Skrivet av MikeHaggarKJ:
Skrivet av bjosarn:

Old old old...

Förutom att jag blev klar med den och laddade upp den idag :\

Skrivet av MikeHaggarKJ:

Jag trodde att jag postade det här men min gamla tråd verkarha försvunnit :\

Alltså har du postat den förut (old old old) eller så har du inte postat den innan (men ändå kommenterar att den gamla videon har tagits bort), hur vill du ha det? :crazy:

Och hela "lol hitler i der untergang lackar jag är hipp och lägger till någon popkulturreferens" är gammalt.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Jag postade den första tråden ca 30 minuter innan jag postade det här (trodde jag, den postades aldrig verkade det som). Om 30 minuter är "old old old" vet jag inte vad :\

Jag hittar förresten ingen popkulturreferens i min video.

Medlem

de de menar är att de redan sett videon (inte texten) femhundratusengånger

deru.

Medlem

Dessa filmer börjar bli liiiiiite tröttsamma...
De var "roliga" i början. Nu är de värdelösa.

Inaktiv

ÅNEJ har alla SETT sådana har videos? JAG SOM TRODDE ATT DET VAR NÅGOT HELT NYTT!!

Asså, jag fattar poängen. Men om ni är så jävla trött på dom varför trycker ni på tråden, och sen på videon? Det förstår jag inte alls. Det är ju som att slå sig själv för att påminna sig om att man inte tycker om stryk.

Medlem

[quote=MikeHaggarKJ]ÅNEJ har alla SETT sådana har videos? JAG SOM TRODDE ATT DET VAR NÅGOT HELT NYTT!!

Ser att du har hittat caps lock.:)


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

En av de bästa versionerna jag någonsin sätt. GFWL suger verkligen arsle! Windows är dåligt men det här liknar ju ingenting. Jag besluta mig att inte köpa DoW2 pga detta.
L4D2 hade ju den bonusen att man kan skratta åt de som köpte ettan (FOOLS) men den här var bra ändå


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Äsh, klart man ska kunna visa upp det man gjort utan att behöva bli slagen till marken av massa negativa kommentarer. Argumentet "konstruktiv kritik" köper jag inte heller här.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Bara jag som tycker att texten är för lång i jämförelse med det han säger? På något vis så känns det helt enkelt inte trovärdigt.

Inaktiv

Tack för de positiva kommentarerna. Uppskattas.

Skrivet av Xeols:

Bara jag som tycker att texten är för lång i jämförelse med det han säger? På något vis så känns det helt enkelt inte trovärdigt.

Jo jag insåg faktiskt detta när jag gjorde den, men samtidigt ville jag få med allt som sades. Så det blev som det blev.

Medlem

kan du inte göra en om L4D2 demot som inte kom i tid eller att hans favvo schampo har slutats och tillverkas?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:

kan du inte göra en om L4D2 demot som inte kom i tid eller att hans favvo schampo har slutats och tillverkas?

Nej tack.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av linkan18:

kan du inte göra en om L4D2 demot som inte kom i tid eller att hans favvo schampo har slutats och tillverkas?

Nej tack.

Varför bryr du dig? Eftersom du inte tycker om dessa videos skulle du ju inte kolla på den om den gjordes. Om du inte vore en idiot skulle du inte heller spendera tid att trolla trådar som handlar om dem.

Medlem
Skrivet av MikeHaggarKJ:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av linkan18:

kan du inte göra en om L4D2 demot som inte kom i tid eller att hans favvo schampo har slutats och tillverkas?

Nej tack.

Varför bryr du dig? Eftersom du inte tycker om dessa videos skulle du ju inte kolla på den om den gjordes. Om du inte vore en idiot skulle du inte heller spendera tid att trolla trådar som handlar om dem.

ÄGD!1!1!!1!!!
BjosarN!!

ÄGD av mig o Mhaggarkj:up:


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Bjosarn har dock rätt, filmen är hemskt dålig och jag hoppas verkligen att du inte fortsätter göra såna där videos, det finns redan för många av dom och dom blir verkligen inte roligare, snarare motsatsen.

Gör något nytt istället.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Gör något nytt istället.

Sen när blev det mitt uppdrag att skapa underhållning? Jag gör vad fan jag vill.

Och försök inte ens med en sarkastisk "det där var inte underhållning" kommentar.

Medlem
Skrivet av MikeHaggarKJ:

Varför bryr du dig? Eftersom du inte tycker om dessa videos skulle du ju inte kolla på den om den gjordes. Om du inte vore en idiot skulle du inte heller spendera tid att trolla trådar som handlar om dem.

Att jag skulle bry mig är en rejäl överdrift. Jag tyckte om dom, i början, nu är det bara "jaja, whatever, skitnice att göra samma sak igen - fast sämre". Du kanske inte ska gå ut med saker offentligt om du är rädd för att folk inte ska tycka om det.

Skrivet av linkan18:

ÄGD!1!1!!1!!!
BjosarN!!
ÄGD av mig o Mhaggarkj

Ägd av vem och på vilket sätt?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av MikeHaggarKJ:
Skrivet av Greger:

Gör något nytt istället.

Sen när blev det mitt uppdrag att skapa underhållning? Jag gör vad fan jag vill.

Och försök inte ens med en sarkastisk "det där var inte underhållning" kommentar.

Du använder en video som används för att skapa just humoristiska "ha ha hitler blir sur över l4d/xbox/ps3/valfritt ämne"-videos, och sedan publicerar dom så skapar du underhållning, eller ja, försöker.

Om du lägger ut videos (som är dåliga) får du förvänta dig att folk kommer kommentera, och alla kommer inte säga "åh din video är så rolig ha ha ha ha jag skrattar jättehögt typ tre lols på rad".


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av MikeHaggarKJ:

Varför bryr du dig? Eftersom du inte tycker om dessa videos skulle du ju inte kolla på den om den gjordes. Om du inte vore en idiot skulle du inte heller spendera tid att trolla trådar som handlar om dem.

Att jag skulle bry mig är en rejäl överdrift. Jag tyckte om dom, i början, nu är det bara "jaja, whatever, skitnice att göra samma sak igen - fast sämre". Du kanske inte ska gå ut med saker offentligt om du är rädd för att folk inte ska tycka om det.

Förutom du bryr dig mycket nog för att skapa meningslösa argument med randoms online. Det var liksom poängen.
Jag är knappast rädd för att folk inte ska tycka om det, annars SKULLE jag inte gå ut med det offentligt. Om du vill vara negativ och försöka boosta ditt självförtroende genom att trycka ner andra (på internet av alla ställen) är det helt OK. Du får tycka vad fan du vill.

Medlem
Skrivet av MikeHaggarKJ:

Förutom du bryr dig mycket nog för att skapa meningslösa argument med randoms online. Det var liksom poängen.

Eftersom jag tar mig själv för en FZ-forumit så tar jag mig friheten att kika på de flesta trådar. Och jag förstår fortfarande inte vad din poäng var.

Citat:

Jag är knappast rädd för att folk inte ska tycka om det, annars SKULLE jag inte gå ut med det offentligt.

Men ändå går du i taket och skriver saker "Jag gör vad fan jag vill!"?

Citat:

Om du vill vara negativ och försöka boosta ditt självförtroende genom att trycka ner andra (på internet av alla ställen) är det helt OK.

Boostar mitt självförtroende gör du bra på egen hand.

Citat:

Du får tycka vad fan du vill.

Tack!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av MikeHaggarKJ:

Varför bryr du dig? Eftersom du inte tycker om dessa videos skulle du ju inte kolla på den om den gjordes. Om du inte vore en idiot skulle du inte heller spendera tid att trolla trådar som handlar om dem.

Att jag skulle bry mig är en rejäl överdrift. Jag tyckte om dom, i början, nu är det bara "jaja, whatever, skitnice att göra samma sak igen - fast sämre". Du kanske inte ska gå ut med saker offentligt om du är rädd för att folk inte ska tycka om det.

Skrivet av linkan18:

ÄGD!1!1!!1!!!
BjosarN!!
ÄGD av mig o Mhaggarkj

Ägd av vem och på vilket sätt?

förlåt,det var inte meningen, du förstår Jag stirrade på min avatar så länge att jag föll i trans.
Sen så fick jag en blackout och vaknade upp 03:05:59.
Men du kan inte ta upp detta i domstol för jag är härmed officielt sjukskriven.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv
Skrivet av Greger:
Skrivet av MikeHaggarKJ:
Skrivet av Greger:

Gör något nytt istället.

Sen när blev det mitt uppdrag att skapa underhållning? Jag gör vad fan jag vill.

Och försök inte ens med en sarkastisk "det där var inte underhållning" kommentar.

Du använder en video som används för att skapa just humoristiska "ha ha hitler blir sur över l4d/xbox/ps3/valfritt ämne"-videos, och sedan publicerar dom så skapar du underhållning, eller ja, försöker.

Om du lägger ut videos (som är dåliga) får du förvänta dig att folk kommer kommentera, och alla kommer inte säga "åh din video är så rolig ha ha ha ha jag skrattar jättehögt typ tre lols på rad".

Det är fortfarande inte mitt jävla uppdrag eller skuldighet att göra något originellt eller som du tycker är roligt. Jag gör vad fan jag vill som sagt.
Om du vill komma med konstruktiv kritik har jag inget emot det, men jag har inte fått någon. Bara "ÅMEN DE HAR JU GJORTS INNAN".

Förresten är det här det enda forumet jag postat det på som det blivit negativt mottaget på. Jag vet inte vad fan jag ska tro om det här stället om man blir attackerad på det här sättet för att man delar en oskyldig jävla video.

Skrivet av bjosarn:
Citat:

Jag är knappast rädd för att folk inte ska tycka om det, annars SKULLE jag inte gå ut med det offentligt.

Men ändå går du i taket och skriver saker "Jag gör vad fan jag vill!"?

Den kommentaren hade ingenting att göra med vad som tycktes om videon i sig, och det vet du.

Förresten bryr du dig visst om argumentet och att patetiskt försöka använda detta till att boosta ditt ego. Det är ganska uppenbart.

Medlem

videon var EPISK och om nån tycker nåt annat så kommer ni att tystas ner...... FÖRSTÅTT!!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Shit vad dryga ni är Bjosarn och Gregah. Ge er nu.
Det är kul med människor som iallfall försöker göra någonting.
Det är tråkigt med människor som klankar ner på dom som försöker.

Medlem
Skrivet av hansen:

Shit vad dryga ni är Bjosarn och Gregah. Ge er nu.
Det är kul med människor som iallfall försöker göra någonting.
Det är tråkigt med människor som klankar ner på dom som försöker.

Var försiktig med din kritik av dessa herrar,man kan bli bannad om man har en annan åsikt än vad dom har.

Skrivet av MikeHaggarKJ:

Det är ju som att slå sig själv för att påminna sig om att man inte tycker om stryk.

Haha Keep em´ coming


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar