Nu kan du se den första halvtimmen från nya Tomb Raider

Robot
Medlem
Nu kan du se den första halvtimmen från nya Tomb Raider

"Objective Beacon" <- just den delen gillade jag inte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"Om mindre än en månad släpps spelet"

Gäller fortfarande enbart Xbox One eller hur?

Medlem

ska bli kul att lira på PC när det väl kommer

Vågar inte. Har Lara ihjäl hönor på löpande band?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Nemo:

"Om mindre än en månad släpps spelet"

Gäller fortfarande enbart Xbox One eller hur?

Jag tror det var så. Det ska väl komma till Playstation året därefter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blev inte så imponerad av det förra. Kändes som det sämsta av flera världar och inte speciellt unikt.

Medlem

Förra spelet var sjukt överskattat enligt mig. Köpte det på rea för inte så länge sedan och satt mest och suckade över varje gång Lara ramlade och så var en QTE session igång för att förhindra att hon blev spetsad av en gren eller liknande. Sjukt tråkig story också osammanhängande moment som att behöva jaga för att hitta mat, som efter första gången aldrig mer behövdes upprepas.

Och tråkig spelmekanik i allmänhet också.

Jaja det är min åsikt, dock tycks ju många älska spelet så kul för dessa att de får en uppföljare.

Medlem
Skrivet av snubben:

Förra spelet var sjukt överskattat enligt mig. Köpte det på rea för inte så länge sedan och satt mest och suckade över varje gång Lara ramlade och så var en QTE session igång för att förhindra att hon blev spetsad av en gren eller liknande. Sjukt tråkig story också osammanhängande moment som att behöva jaga för att hitta mat, som efter första gången aldrig mer behövdes upprepas.

Och tråkig spelmekanik i allmänhet också.

Jaja det är min åsikt, dock tycks ju många älska spelet så kul för dessa att de får en uppföljare.

Håller med dig, plus att det blev lite mycket när man till slut klättrade på insidan av ett hus medans det faller ned för ett stup och brinner, medans ett halvt kompani skjuter med automatvapen på dig etc. Dvs. löjligt överdriven action. Och så var det mycket combat tycker jag, trots att combat inte var en speciellt bearbetad del av spelet, vilket var konstigt.

Medlem

Jag gillade det första spelet, speciellt det öppna sandbox sättet och AI:n, det tråkiga var väl att det bara var en bana, och mycket sjutande

Medlem
Skrivet av Ankh:

"Objective Beacon" &lt;- just den delen gillade jag inte.

Objective Bacon hade varit najsigare

Medlem

Utvecklarna verkar ha en fetisch för stenar och is som går sönder när du klättrar.
Men damn, de har verkligen lyckats med ansiktsuttryck på karaktärerna.
Dock så är jag smått orolig över allt skjutande som det känns som det kommer att bli, precis som det förra spelet.

1
Skriv svar