Enemy Territory-utvecklarnas Dirty Bomb får sin största uppdatering hittills

Robot
Medlem
Enemy Territory-utvecklarnas Dirty Bomb får sin största uppdatering hittills

Jag trodde först det stod "en norsk pyroman", sen insåg jag att det var "mordisk".

Skribent
Skrivet av xScaryKidx:

Jag trodde först det stod "en norsk pyroman", sen insåg jag att det var "mordisk".

Det hade varit nåt!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Spelet var kul i tre minuter, sedan tröttnade man. Tror inte spelläge och ny karaktär gör någon skillnad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Spelet var kul i tre minuter, sedan tröttnade man. Tror inte spelläge och ny karaktär gör någon skillnad.

Tycker det är kul som tidsfördriv och gör en hel del saker rätt. Men det saknar lite egen identitet, något som gör att det verkligen sticker ut ovanför den stora mängden shooters.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av walter_iego:

Spelet var kul i tre minuter, sedan tröttnade man. Tror inte spelläge och ny karaktär gör någon skillnad.

Tycker det är kul som tidsfördriv och gör en hel del saker rätt. Men det saknar lite egen identitet, något som gör att det verkligen sticker ut ovanför den stora mängden shooters.

Håller helt med, det har de flesta elementen jag gillar och det är väldigt kul i små doser men saknar på något sätt personlighet. Det höga tempot ar dess största plus för mig och något som är hyfsat unikt men det räcker inte för att hålla mig kvar några längre perioder.

Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av walter_iego:

Spelet var kul i tre minuter, sedan tröttnade man. Tror inte spelläge och ny karaktär gör någon skillnad.

Tycker det är kul som tidsfördriv och gör en hel del saker rätt. Men det saknar lite egen identitet, något som gör att det verkligen sticker ut ovanför den stora mängden shooters.

Håller med. Fick lite "Damnation"-vibbar, ett gammalt spel som släpptes för länge sedan som gick helt obemärkt förbi.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar