I dag öppnar Comic-Con Gamex – ska du dit?

Robot
I dag öppnar Comic-Con Gamex – ska du dit?

Sveriges största inomhusarena öppnar snart portarna till Sveriges största geekmässa.


Medlem
I dag öppnar Comic-Con Gamex – ska du dit?

är strax på väg jävla polare att ta tid bara ^^

Medlem

Kommer vara där som utställare och visa Minecraft-modden BetterGeo tillsammans med Sveriges Geologiska Undersökning.

Medlem

Önskar jag kunde men jobbet kallar :(....

Medlem

tyvärr nej, jag slutade besöka gamex när det slogs ihop med comic-con


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Biljetten kostar ju 214kr börjar bli lite saftigt >_<

CFW
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

tyvärr nej, jag slutade besöka gamex när det slogs ihop med comic-con

Tyvärr nej för mig med, fast omvänt, vill inte besöka gamex när jag bara vill kolla serier

Så mycket som jag gillar spel så vill jag inte se nåt sånt på vad som borde vara en mässa för serier, tv, film och collectibles. Förra året togs 75% av comic-con upp av vräkiga montrar från EA och Ubisoft med köande glin som bara spelade, ett jäkla otyg.

k3m
Medlem

hade jag kunnat, så självklart

Medlem

Svenska spelföretaget Tarhead Studio ställer ut sitt uppkommande moba/warlock-spel "RUiN" - missa inte det båset!

En gammal vän till mig är (som jag förstått) medgrundare till företaget i fråga och även (som jag förstått) art director på själva spelet. Men spela roll om han är städare på Tarhead; spana in!

Spelet är redan inröstat på Steam Greenlight och drivs av Unity 5.

www.ruin-game.com

Medlem

Det är så synd att det är så lång kö till de spel man skulle vilja testa.
Samt att de inte hade använt hela den tillgänliga ytan i arenan så de kunde fått in mer saker eller bara gjort gångvägarna bredare.
Och Friends Arena är dåligt planerad.
Trafik situationen utanför suger, smala gator och kö till garaget sedan kan kan inte gå in i arenan från garaget och att det finns inget ordentligt att äta där.

Medlem

första gången jag var på gamex, 1 dag visseligen med vart faktist lite besviken, trodde det skulle vara större, mer spel och mer flare lixom, kändes mer som local karnival i någon liten stad med försäljning av allt möjligt skräp , nä det var inget för mig ialla fall som var ute efter att gå till en spelmässa som jag trodde det var, inte för att göra packman gosedjur och titta på när småglin kampar spelstationer

Dock så var i alla fall panelen med GoT skådisarna lite intressanta att lyssna på.

1
Skriv svar