Ryo gör sig redo för fight i nya bilder från Shenmue 3

Robot
Ryo gör sig redo för fight i nya bilder från Shenmue 3
k3m
Medlem
Ryo gör sig redo för fight i nya bilder från Shenmue 3

grafiken ser ju rätt medioker ut. fast det är ju omöjligt att säga ens någorlunda säkert. med så här lite kött på benen. annats spelar den biten mindre roll för mig. i ett rollspel måste historien vara minst sagt bra, för det är den viktigaste faktorn i ett sånt spel. tycker jag.

Medlem

Ni får ha i åtanke att dessa bilder inte speglar den färdiga produkten på något sätt. Ryos modell är en gammal och det mesta du ser är placeholders, bland annat fienden i kostym.

"All elements in the following screen shots are still in testing. Objects are being used as place holders, like the men in black suits, and Ryo is also an older model. Backgrounds and buildings are also still in the development stage and will see reworking. Shots for the two battle scenes were taken at angle to avoid spoilers as much as possible."

Medlem

Hoppas att de inte går för hårt åt grafik framför gameplay bara för att locka pubertala bebisar som bråkar i sandlådan om Paystation remaster 4u eller Xmeh hd-collection ONE är sämre eller sämst.
Gör ett Shenmue som slår på nostalgisträngarna men samtidigt är ett kul spel så folk blir nöjda.
Med det sagt så är jag jävligt avundsjuk på min lillebror som kan lira spel som Bloodborne, Until Dawn och en njutbar version av The Last of Us när han vill...

1
Skriv svar