Hollywood-skådis tar äran för Xbox Ones bakåtkompabilitet – konstig humor uppstår

Robot
Hollywood-skådis tar äran för Xbox Ones bakåtkompabilitet – konstig humor uppstår
Medlem
Hollywood-skådis tar äran för Xbox Ones bakåtkompabilitet – konstig humor uppstår

Offroad-kommentar: Martin Starr m.fl är fantastiskt roliga i den (relativt) nya HBO-serien Silicon Valley. Se den om ni kan!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det andra klippet var rätt så roligt faktiskt


signatur

Jäh!

Medlem

Kan man spela Xbone spel på PC?

Medlem

Får lite vibbar från Jerry Seinfelds Microsoft reklamer när jag ser dom där. Kanske inte fullt så udda som vad Seinfeld producerade men ändå. Nån på MS gillar skum humor. ;P

Sjuuukt kul det andra klippet förutsatt att man sett det första!

Medlem

launched into space hehe

Inaktiv

Martinsoft...hehe:)

Avstängd
Skrivet av Zidious G:

Kan man spela Xbone spel på PC?

En hel del av dom "xbox exklusiva" spelen finns till PC jo. dock inte alla


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Efter första så undrade jag vad faan ni snackade om, den va ganska tråkig. Men när man såg den andra så garvade jag en del. Skön humor!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Kan man spela Xbone spel på PC?

Det de syftar på i reklamen är att dubkan streama xbox one spel från en xbox one till en pc. Du kan inte sätta skivan i en pc o spela direkt.

Medlem
Skrivet av Cowmine:
Skrivet av Zidious G:

Kan man spela Xbone spel på PC?

Det de syftar på i reklamen är att dubkan streama xbox one spel från en xbox one till en pc. Du kan inte sätta skivan i en pc o spela direkt.

Jag som hoppades på att jag kunde köpa Halo 5 till PC!

Medlem

"En redan utmärkt artikelrubrik "görs mer attraktiv" med tillägg av direktöversatt clickbaitande - Konstig rubrik uppstår"

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Offroad-kommentar: Martin Starr m.fl är fantastiskt roliga i den (relativt) nya HBO-serien Silicon Valley. Se den om ni kan!

Han är grym i SV.
Här är jag inte lika imponerad men skönt med lite nytänkande.

Medlem

Visst är han härlig i Silicon Valley, men ni glömmer att han gjorde sin livs roll i Freaks and Geeks, som den gänglige, älskvärde Bill!

Härliga filmklipp, i alla fall om tittaren har någon slags relation till Martin Starr sedan tidigare. Kan tänka mig att mycket går förlorat om så inte är fallet.

Medlem

Var detdär filmerna ens i närheten av kul?

1
Skriv svar