Det här tycker omvärlden om Star Wars: Battlefront

Robot
Det här tycker omvärlden om Star Wars: Battlefront
Medlem
Det här tycker omvärlden om Star Wars: Battlefront

Spelar ingen roll vad för betyg det här spelet får. Kommer bojkotta. Jag tycker det är okej med DLCs men i multiplayer spel så skall banne mig ALLA KARTOR vara gratis till alla. Annars splittrar man communityt. Gör som Evolve då hellre. Släpp bara nya monster och jägare med DLC och alla får alla nya banor.

Blir Fallout 4, Legacy of the Void och Rainbow Six | Siege som kommer ha ALLT gratis content.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Haha Forbes, you so crazy. Nä, det var jätte roligt de två första gångerna man körde samma karta, men tredje gången blev man lite less. Så man blir nog less på hela spelet efter några timmar. Nånting som känns fel med spelet.

Medlem

Notera hur konsoll versionerna får mycket mindre betyg än pc master race. vad kan det bero på ?

Redaktör
Skrivet av Lepracy:

Notera hur konsoll versionerna får mycket mindre betyg än pc master race. vad kan det bero på ?

Vad jag ser finns det två pc-recensioner på Opencritic (de ger 9/10 och 7/10). Lite tidigt att dra slutsatser.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepracy:

Notera hur konsoll versionerna får mycket mindre betyg än pc master race. vad kan det bero på ?

Vad jag ser finns det två pc-recensioner på Opencritic (de ger 9/10 och 7/10). Lite tidigt att dra slutsatser.

Nu är det ju recensionerna ni har skrivit ner i den här artikeln jag menar inte på någon annan sida

Redaktör
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepracy:

Notera hur konsoll versionerna får mycket mindre betyg än pc master race. vad kan det bero på ?

Vad jag ser finns det två pc-recensioner på Opencritic (de ger 9/10 och 7/10). Lite tidigt att dra slutsatser.

Nu är det ju recensionerna ni har skrivit ner i den här artikeln jag menar inte på någon annan sida

Recensionerna i den här nyheten hämtas från samlingssidan Opencritic.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepracy:

Notera hur konsoll versionerna får mycket mindre betyg än pc master race. vad kan det bero på ?

Vad jag ser finns det två pc-recensioner på Opencritic (de ger 9/10 och 7/10). Lite tidigt att dra slutsatser.

Nu är det ju recensionerna ni har skrivit ner i den här artikeln jag menar inte på någon annan sida

Recensionerna i den här nyheten hämtas från samlingssidan Opencritic.

Så varför finns det bara en pc recension i den här artikeln? när du skriver att det är två stycken

Redaktör
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lepracy:

Notera hur konsoll versionerna får mycket mindre betyg än pc master race. vad kan det bero på ?

Vad jag ser finns det två pc-recensioner på Opencritic (de ger 9/10 och 7/10). Lite tidigt att dra slutsatser.

Nu är det ju recensionerna ni har skrivit ner i den här artikeln jag menar inte på någon annan sida

Recensionerna i den här nyheten hämtas från samlingssidan Opencritic.

Så varför finns det bara en pc recension i den här artikeln? när du skriver att det är två stycken

När jag skrev nyheten fanns en, nu har en till dykt upp. Dessutom har jag gjort ett urval, inte tagit med alla. Embargot lyfte kl 6 i morse, det lär dyka upp fler recensioner under dagen.

Hur som helst, poängen är att en eller två recensioner är alldeles för lite för att dra några slutsatser om eventuella kvaltietsskillnader mellan pc och konsol.


signatur
Medlem

10/10 utan att jag någonsin kommer testa spelet kan jag säga: Nej!

Medlem

Stormtrooper edition från Webhallen skickad. Hoppas att jag inte blir besviken.

Medlem

2 dagar till man får vänta. Har inget behov av att läsa någons recension, jag vet redan vad jag tycker, det är värt att testa på egen hand. Kul att kanske veta vad andra tycker, men det blir ju deras åsikter.

Medlem
Skrivet av Lepracy:

Notera hur konsoll versionerna får mycket mindre betyg än pc master race. vad kan det bero på ?

Mindre? Menar du kanske lägre, kortare, svagare eller kanske färre betyg? eller är betygen bara mindre än stora betyg?
(du behöver inte svara)

Medlem

"kul att veta vad George Lucas pysslar med nuförtiden!"

Sist jag såg George Lucas skötte han lite oväntat intervjuerna av de som hamnat på prispallen i ett F1-lopp!

Medlem

jag har aldrig haft hype för spelet, inte intresserad av det direkt heller, tycker dom kunna gjort så mycket mer än att bara slängt in och göra ett battlefield i space.. skulle inte vi veta vad starwars var, så skulle spelet heta Battlefield 2912

Medlem
Skrivet av Remus:

Spelar ingen roll vad för betyg det här spelet får. Kommer bojkotta. Jag tycker det är okej med DLCs men i multiplayer spel så skall banne mig ALLA KARTOR vara gratis till alla. Annars splittrar man communityt. Gör som Evolve då hellre. Släpp bara nya monster och jägare med DLC och alla får alla nya banor.

Blir Fallout 4, Legacy of the Void och Rainbow Six | Siege som kommer ha ALLT gratis content.

Jag kanske missuppfattar den sista meningen. Fallout 4 har ett season pass innan spelet släpptes för 300kr. Rainbow six vet jag däremot att alla kartor och DLC kommer släppas kostnadsfritt.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Remus:

Spelar ingen roll vad för betyg det här spelet får. Kommer bojkotta. Jag tycker det är okej med DLCs men i multiplayer spel så skall banne mig ALLA KARTOR vara gratis till alla. Annars splittrar man communityt. Gör som Evolve då hellre. Släpp bara nya monster och jägare med DLC och alla får alla nya banor.

Blir Fallout 4, Legacy of the Void och Rainbow Six | Siege som kommer ha ALLT gratis content.

Jag kanske missuppfattar den sista meningen. Fallout 4 har ett season pass innan spelet släpptes för 300kr. Rainbow six vet jag däremot att alla kartor och DLC kommer släppas kostnadsfritt.

Det jag menar. Siege kommer ha gratis content.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Remus:

Spelar ingen roll vad för betyg det här spelet får. Kommer bojkotta. Jag tycker det är okej med DLCs men i multiplayer spel så skall banne mig ALLA KARTOR vara gratis till alla. Annars splittrar man communityt. Gör som Evolve då hellre. Släpp bara nya monster och jägare med DLC och alla får alla nya banor.

Blir Fallout 4, Legacy of the Void och Rainbow Six | Siege som kommer ha ALLT gratis content.

Jag kanske missuppfattar den sista meningen. Fallout 4 har ett season pass innan spelet släpptes för 300kr. Rainbow six vet jag däremot att alla kartor och DLC kommer släppas kostnadsfritt.

Det jag menar. Siege kommer ha gratis content.

Okej. Jag missuppfattade det hela.

Medlem

Kommer bli så jävla kul det här!

Medlem
Skrivet av Natrium:

jag har aldrig haft hype för spelet, inte intresserad av det direkt heller, tycker dom kunna gjort så mycket mer än att bara slängt in och göra ett battlefield i space.. skulle inte vi veta vad starwars var, så skulle spelet heta Battlefield 2912

Det känns verkligen inte som ett Battlefield.
Enda likheten är att det finns fordon.

Medlem

Kommer aldrig pröjsa 1100kr för ett spel som är ett bf4 med något uppdaterad grafik, annat tema och sämre på många andra sätt och vis.

Korrekt pris vore 30$.

Medlem
Skrivet av clappen:

Kommer aldrig pröjsa 1100kr för ett spel som är ett bf4 med något uppdaterad grafik, annat tema och sämre på många andra sätt och vis.

Korrekt pris vore 30$.

Det är inte alls som BF4. Det här är mycket mer action.

1
Skriv svar