Se 20 minuter gameplay från öppna rollspelet Xenoblade Chronicles X

Robot
Se 20 minuter gameplay från öppna rollspelet Xenoblade Chronicles X
Medlem
Se 20 minuter gameplay från öppna rollspelet Xenoblade Chronicles X

Blir svårare och svårare att mostå ett köp, när Zelda lanseras kommer nog suget vara så stort att det blir ett köp. Om det här spelet blir lika bra som det ser ut så blir det nog till att köpa det. Först blir det Zelda som sagt och ett annat givet köp är Bayonetta 2.

Medlem

Synd man inte har tid för sådana har långa spel som varar i över 100timmar. Har ju liksom annat man vill hinna med:(

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gaara:

Synd man inte har tid för sådana har långa spel som varar i över 100timmar. Har ju liksom annat man vill hinna med:(

Beror på hur du menar. Bara för det räcker i 100 timmar betyder det inte att du inte kan spela en timma här, två där och kanske tre på en helg eller så.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Gaara:

Synd man inte har tid för sådana har långa spel som varar i över 100timmar. Har ju liksom annat man vill hinna med:(

Beror på hur du menar. Bara för det räcker i 100 timmar betyder det inte att du inte kan spela en timma här, två där och kanske tre på en helg eller så.

För mig är rollspel svåra att bara spela 1timme här och där. Kommer knappt ihåg vad jag höll på med senast om det va 1-2 veckor sedan man spela sist. Nä på senare tid har jag börjat uppskatta spel man kan klara av på 1-2 dagar med måttligt spelande. Sen gör det inget om spelet är så pass roligt att man vill spela om det.

Medlem

Ser fram emot detta, har dock ingen Wii U ännu, så det måste man köpa också. Eller så kanske jag väntar och ser om Nintendo NX kommer vara bakåtkompatibel med Wii U.

Medlem

Har haft ett WII-U stående ett bra tag utan det minsta intresse att koppla in det. Verkar dock mer och mer som att datorn kommer samla damm ett tag framöver!

Medlem

Tyvärr så är jag så jävla sugen på detta spel. Men kommer inte köpa wiiu för detta, tror dom hade nåt en mycket större publik att släppa det på ps4/xbox one.

Medlem

Jag kommer helt klart köpa Xenoblade Wiiu paketet! Kroppen är redo!

1
Skriv svar