Så stor (och vacker!) är kartan i Just Cause 3

Robot
Så stor (och vacker!) är kartan i Just Cause 3
Medlem
Så stor (och vacker!) är kartan i Just Cause 3

att det är snyggt å flyter på bra är allt jag bryr mig om ^^ precis som tvåan


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Men så sjukt tråkigt ska fordon gå i snigelfart i detta spel oxå?

Medlem

Ena mannen låter som Ricky Gervais haha

Medlem
Skrivet av Ballong:

Men så sjukt tråkigt ska fordon gå i snigelfart i detta spel oxå?

Finns nitro till varje fordon i spelet.

Medlem

Längtar Älskade 2:an.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Men så sjukt tråkigt ska fordon gå i snigelfart i detta spel oxå?

Propellerplanet flyger ju i 245km/h, vilket jag tycker är ganska snabbt. Du tror inte att det känns långsammare bara för att spelvärlden är så enorm?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kan någon förklara vad detta är för spel. Jag vet bara att man har en grappling hook. Passar detta mig som gillar att free roama i GTA?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Tycket jag såg en ö långt ner till vänster.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kan någon förklara vad detta är för spel. Jag vet bara att man har en grappling hook. Passar detta mig som gillar att free roama i GTA?

Mer B-actionfilm än GTA. För en fingervisning kan du köpa Just Cause 2 för 3,74€ på steam just nu.

Medlem

Så mäktigt. Så vackert. Så stort. Så mycket att göra.

Jag kommer att bli uttråkad efter 20 minuter...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Alla bilderna visar nån som flyger på nån konstig mackapär o spränger nånting i småbitar. Kan man göra nåt annat i spelet? Jag har nog inte "fattat grejen" än.

Medlem

är det inte nu folk ska börja klaga på visuals och hur hemsk grafiken är?

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Alla bilderna visar nån som flyger på nån konstig mackapär o spränger nånting i småbitar. Kan man göra nåt annat i spelet? Jag har nog inte "fattat grejen" än.

Denna video är till för att demonstrera storleken.
Om du hade varit intresserad hade du kollat upp spelet på youtube.

Medlem

Handlar det inte om att CIA räddar världen från någon elak "diktator" vars land vunnit sin självständighet från Wall Street och därför bör straffas?

Medlem

Ser otroligt skoj ut. Kollade på Robbaz igår när han lekte runt. Tro spelet passar seriösa och mindre seriösa spelare. Fun for everyone


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Vilket tid släpps recensionen?


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr

I videon säger dem att spelet utspelar sig i Sydamerika, men jag är rätt säker på att det tredje liret skulle utspela sig i Rico Rodriguez hemland, vilket var någon påhittad ö utanför Spanien i medelhavet?

Gen
Medlem

Skall bli intressant att se om PC versionen blir snyggare än konsollversionerna eller inte.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

I videon säger dem att spelet utspelar sig i Sydamerika, men jag är rätt säker på att det tredje liret skulle utspela sig i Rico Rodriguez hemland, vilket var någon påhittad ö utanför Spanien i medelhavet?

Ja, ena snubben säger nått om Sydamerika, men man hör att den andra opponerar sig och tänker säga nått, men så händer det nått och det blir bortglömt. Men ja, det utspelar sig på / i (påhittade) öriket Medici som ligger nånstans i Medelhavet


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar