Trimmat Shadow Complex släppt och gratis – till pc

Robot
Trimmat Shadow Complex släppt och gratis – till pc

Shadow Complex Remastered når även Xbox One- och Playstation 4- inom kort.


Trimmat Shadow Complex släppt och gratis – till pc

Bra lir, hm...undra om jag körde klart spelet nu när jag ser sånt jag inte kände igen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Riktigt bra spel, men varför använde de inte UE4 om de nu tänkte göra en remaster? Finns det någon lista över vad som förbättrats?

Medlem

Cool
-ja det var ju ett ganska kul spel vill jag minnas. Gjorde en speedrun av det på Xbox, tror man kunde klara det på runt en timme eller så om man använde en liten "exploit" med sludgepickan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Gratis är gott Tankar nu. Edit: Eller rättare sagt, försöker logga in via launchern.

Edit: är det nån som fattar hur man laddar ner det? Länken på sidan var ju för epic games launcher, och i launchern hittar jag inget. Möjligtvis att det finns på marketplace men det laddar oändligt där.

Medlem

grymt lir kommer ihåg att jag älskade spelet, dock så vete fan om detta funkar för jag kan inte ens göra ett konto så jag kan slänga igång spelet

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Gratis är gott Tankar nu. Edit: Eller rättare sagt, försöker logga in via launchern.

Edit: är det nån som fattar hur man laddar ner det? Länken på sidan var ju för epic games launcher, och i launchern hittar jag inget. Möjligtvis att det finns på marketplace men det laddar oändligt där.

Bra fråga. Sitter själv fast i launchern.

edit: Det här var verkligen en glad, och generös (!), överraskning av Microsoft. Shadow Complex var en av mina absoluta favoriter till X360.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hittat på twitter:

https://twitter.com/shadowcomplex/status/672624316790366208
"We're amazed by the incredible response to Shadow Complex! Increasing our bandwidth further!"

Lär vara överbelastat.

Medlem

Jo, men det gick tillslut Har inte spelat detta innan, blev glatt överraskad.

Obe
Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Blackwolfe:

Gratis är gott Tankar nu. Edit: Eller rättare sagt, försöker logga in via launchern.

Edit: är det nån som fattar hur man laddar ner det? Länken på sidan var ju för epic games launcher, och i launchern hittar jag inget. Möjligtvis att det finns på marketplace men det laddar oändligt där.

Bra fråga. Sitter själv fast i launchern.

edit: Det här var verkligen en glad, och generös (!), överraskning av Microsoft. Shadow Complex var en av mina absoluta favoriter till X360.

I launchern så finns det en flik högst upp -Shadow complex- , där under finner du installations länken.

Medlem

Ja de var ju tvungna att göra något för att få folk att installera ÄNNU en DRM klient. =P

Steam, Origin, GoG Galaxy, Uplay, Battle.net och nu Epic Launcher.
Får väl se om Activision gör något eget också, men aktivitetsfältet börjar kännas lite trångt D=

Kul med gratis spel i alla fall ^^ tack EG!

Medlem
Skrivet av skrutte:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Blackwolfe:

Gratis är gott Tankar nu. Edit: Eller rättare sagt, försöker logga in via launchern.

Edit: är det nån som fattar hur man laddar ner det? Länken på sidan var ju för epic games launcher, och i launchern hittar jag inget. Möjligtvis att det finns på marketplace men det laddar oändligt där.

Bra fråga. Sitter själv fast i launchern.

edit: Det här var verkligen en glad, och generös (!), överraskning av Microsoft. Shadow Complex var en av mina absoluta favoriter till X360.

I launchern så finns det en flik högst upp -Shadow complex- , där under finner du installations länken.

Problemet var att de andra tabbarna inte dök upp överhuvudtaget först pga högt tryck på servrarna. Men det löste sig tillslut.

Medlem
Skrivet av skrutte:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Blackwolfe:

Gratis är gott Tankar nu. Edit: Eller rättare sagt, försöker logga in via launchern.

Edit: är det nån som fattar hur man laddar ner det? Länken på sidan var ju för epic games launcher, och i launchern hittar jag inget. Möjligtvis att det finns på marketplace men det laddar oändligt där.

Bra fråga. Sitter själv fast i launchern.

edit: Det här var verkligen en glad, och generös (!), överraskning av Microsoft. Shadow Complex var en av mina absoluta favoriter till X360.

I launchern så finns det en flik högst upp -Shadow complex- , där under finner du installations länken.

Lyckades logga in till slut.

Otroligt att de ger bort ett så bra spel gratis faktiskt. Jag hade lätt betalat för det igen för att få en PC-version också.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar