Julkalendern – Tung rabatt på småväxt server

Robot
Julkalendern – Tung rabatt på småväxt server

Dustin Home tycker du ska ha en hemmaserver från HP.


Medlem
Julkalendern – Tung rabatt på småväxt server

Bara för att vara säker på att jag förstått det här. Erbjudandet gäller bara till klockan 12 i morgon?

Skulle behöva en ny server men har som så många andra dåligt med pengar så här innan jul. :/

Redaktör
Skrivet av Dromme:

Bara för att vara säker på att jag förstått det här. Erbjudandet gäller bara till klockan 12 i morgon?

Skulle behöva en ny server men har som så många andra dåligt med pengar så här innan jul. :/

Ja, det gäller till 12 i morgon.


signatur
Medlem

Men denna server har sålts för 2495kr av Dustin sedan i somras. Vissa weekends så ha priset varit nere på 1900kr.

Detta är en rejäl reaBLUFF!

Skrivet av Dromme:

Bara för att vara säker på att jag förstått det här. Erbjudandet gäller bara till klockan 12 i morgon?

Skulle behöva en ny server men har som så många andra dåligt med pengar så här innan jul. :/

Du kan vara säker på att köpa den för detta priset även efter jul, så länge de har kvar några i lager iaf. Köpte min i somras för detta pris och då var det ingen rea.

Redaktör

Fast just nu är det drygt 600 kr billigare än näst billigaste alternativet. Källa.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Fast just nu är det drygt 600 kr billigare än näst billigaste alternativet. Källa.

Vad spelar det för roll när priset inte är nedsatt? Detta är deras ordinarie pris, att påstå att det är "nedsatt" är ren lögn.

Här är en tråd från förra året: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1343207-hp-microserver-...

Du kan ju också ta en titt på sweclockers facebook gällande detta "erbjudande", rätt många som påpekar just det jag skriver.

Redaktör
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Tompa:

Fast just nu är det drygt 600 kr billigare än näst billigaste alternativet. Källa.

Vad spelar det för roll när priset inte är nedsatt? Detta är deras ordinarie pris, att påstå att det är "nedsatt" är ren lögn.

Här är en tråd från förra året: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1343207-hp-microserver-...

Du kan ju också ta en titt på sweclockers facebook gällande detta "erbjudande", rätt många som påpekar just det jag skriver.

Tänkte att den såldes biligare av andra, inte av Dustin.


signatur
Medlem

Vad bra. Då är det troligen samma pris mellandagarna också, även om just det här erbjudandet går ut i morgon.

Ambassadör
Xbox

Åh ett erbjudande om att köpa något till ordinariepris! Vilket enormt tillfälle!


signatur

Jump in.

Medlem

Något som känns lite tråkigt är att julkalendern länkar till erbjudanden som vem som helst kan utnyttja. Är inte idén med FZ/Sweclockers julkalender att er community ska få speciella erbjudanden som bara era medlemmar kan ta del av?

Den där rabatten hade vem som helst kunnat tipsa mig om, eller tagit del av eftersom den ligger på första sidan när man går in på Dustin Home.

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Något som känns lite tråkigt är att julkalendern länkar till erbjudanden som vem som helst kan utnyttja. Är inte idén med FZ/Sweclockers julkalender att er community ska få speciella erbjudanden som bara era medlemmar kan ta del av?

Den där rabatten hade vem som helst kunnat tipsa mig om, eller tagit del av eftersom den ligger på första sidan när man går in på Dustin Home.

Vi kan tyvärr inte styra över det. Men se det postiiva, de flesta luckor har hyfsade erbjudanden, och i majoriteten kan ni vinna finfin hårdvara.


signatur
Medlem

Den är inte ens värd 2495 kr om man köper delarna lösa.
4GB DDR3, Ingen optisk läsare, ingen hårddisk, snik raidkort, snik prolle och ett moderkort som var gammalt redan för 5 år sedan. Jo just det, Matrox G200 kort också... hör och häpna. Lägg sedan till endast 1 års garanti på rasket och produkten som helhet är nästintill värdelös. Det enda som talar för ett köp skulle vara lådan om man nu gillar utseendet på den. Inte FZs fel men det är en otroligt dålig produkt överlag. Jag gillar själva Julkalendern i övrigt och dom flesta tidigare erbjudandena har varit helt ok eller väldigt bra jämfört med normala dagspriserna. Mvh

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bennii:

Något som känns lite tråkigt är att julkalendern länkar till erbjudanden som vem som helst kan utnyttja. Är inte idén med FZ/Sweclockers julkalender att er community ska få speciella erbjudanden som bara era medlemmar kan ta del av?

Den där rabatten hade vem som helst kunnat tipsa mig om, eller tagit del av eftersom den ligger på första sidan när man går in på Dustin Home.

Vi kan tyvärr inte styra över det. Men se det postiiva, de flesta luckor har hyfsade erbjudanden, och i majoriteten kan ni vinna finfin hårdvara.

Jo, jag tackar inte nej till fina tävlingar, de är kanon. Och låga priser är också kul. Tycker bara det är tråkigt att julkalendern inte är något speciellt. Idén med att öppna en lucka varje dag är ju just att det finns något speciellt bakom den, och inte något som jag lika gärna kunde hitta under Dagens deals på Prisjakt. Kanske något som är värt att utveckla till nästa år.

1
Skriv svar