Se senaste Harry Potter-spelet

Medlem
Se senaste Harry Potter-spelet

OMG KAN INTE VÄNTA.

lol

Medlem

HAHA, årets mest efterlängtade spel!!!!!!!!!

Medlem

Ser ju jättefail ut.. Vad är det för jävla maskingevär-trollstavar som alla helt plötsligt har?

Medlem

LOLLLLL!!1111111oneoneone

Inaktiv

Ratatatata! Minigus and shiet!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

hel automatiska trollstavar

NAICE

"kapitalisera" - är helt rätt ord...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hahaha maskingevär trollkarls-style! :'D Ska de inte slänga in multiplayer-lägen som i CoD också?


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Harry Potter of war

Medlem

PEW PEW! Back off, I got a stick!

Medlem

Herre jävlar..

Medlem

Gears of Potter. Ser rätt löjligt ut men samtidigt rätt snyggt ut också.

Medlem

Tror att om do skulle lägga ner mer pengar och tid på att göra det grymt tror jag att det skulle bli rätt bra. Men så måste dom tänka på alla småbarn som ska pela


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

är det bara jag som verkligen ser framemot detta spel?

Medlem

Mm... Jag hade inte så stora problem med första spelet. Det var lite småsött. Men... alltså... snabbskjutande trollstavar är väl ändå lite... ja... vad ska man säga. Man kan ju inte direkt kalla kulsprutetrollstavar för mainstream. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Air
Medlem

YES!
Kan inte sluta längta ! Detta lir kommer att bli grymt! Förövrigt så älskar jag Harry Potter spelen.
Detta gjorde min dag !

Medlem

Fail spel ser de där ut som


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ahahahaha


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem
Skrivet av Xrick:

hel automatiska trollstavar

NAICE

HAHAHAHAHA!

De måste få grymt ont i sina handleder!

piew piew piew!!8)


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Tror spelet kommer bli skräp, MEN

tror också att att "magiker-shooter" spel borde kunna bli riktigt bra. Skapa egna trollformler och blanda drycker. Mycket problemlösning och alternativa sätt att lösa uppgifter. Möjlighet att kombinera olika trollformler på nåt smart sätt.

Medlem

AVADA KEDAVRA - Book style

AVADAKEDAVRAKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAAVKEAVRAD - Försök klämma ur dig det hundra gånger i rad i snabb upprepning.

1
Skriv svar