Trailer för Star Ocean 5 skänker ljus i vintermörkret

Robot
Trailer för Star Ocean 5 skänker ljus i vintermörkret
Medlem
Trailer för Star Ocean 5 skänker ljus i vintermörkret

Alla har sina egna åsikter det får man respektera men själv har jag aldrig riktigt förstått varför just denna stil är så populär där borta

Medlem
Skrivet av zauii89:

Alla har sina egna åsikter det får man respektera men själv har jag aldrig riktigt förstått varför just denna stil är så populär där borta

Skulle tippa på för att det står i stark kontrast till den minst sagt grå och stela vardagen för gemene man i Japan och typ Kina och kanske Sydkorea. Jag menar självmordsstatistiken är inte direkt låg i varken Japan och Korea. Kanske man behöver lite socker och historier om vänskap och kärlek när livet bara ger än piss och övertid.

Medlem

Kan man få ETT jrpg där man slipper löjliga karaktärer och fan service?

Xenoblade X går att tolerera, fast Tatsu är fan på gränsen vad jag pallar av längre.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Kan man få ETT jrpg där man slipper löjliga karaktärer och fan service?

Xenoblade X går att tolerera, fast Tatsu är fan på gränsen vad jag pallar av längre.

Last remnant gjorde ganska mycket rätt när det kom till karaktärerna tyckte jag. Tänker då först och främst på Emma.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Kan man få ETT jrpg där man slipper löjliga karaktärer och fan service?

Xenoblade X går att tolerera, fast Tatsu är fan på gränsen vad jag pallar av längre.

Precis som Riki fattade jag mer tycke för Tatsy allt eftersom. Men det kanske rör sig om någon typ av stockholmsyndrom.

Medlem

Längtar


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hoppas battle-/gear systemet är bättre än i Tales of Zestiria som jag hatar. Star Ocean The Last Hope gilla jag så håller tummarna för det här.

Medlem

Inget släppdatum? Det står ju att det släpps den 2016-03-31 i trailern ju??


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

1
Skriv svar