CD Projekt – Witcher 3: Enhanced Edition inte på gång

Robot
CD Projekt – Witcher 3: Enhanced Edition inte på gång
Medlem
CD Projekt – Witcher 3: Enhanced Edition inte på gång

Jag har hållit mig från att spela det här förmodade mästerverket i väntan på EE.
Det har kliat i fingrarna åtskilliga gånger, men jag väntar gärna ett tag till för att få spela EE.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har hållit mig från att spela det här förmodade mästerverket i väntan på EE.
Det har kliat i fingrarna åtskilliga gånger, men jag väntar gärna ett tag till för att få spela EE.

Sluta vänta och kör för fan! Redan varvat spelet + exp fem gånger nu. Tror inte EE kommer vara så mycket mer värt.

Gnällkuk
Skrivet av Interpx:
Skrivet av Jozo:

Jag har hållit mig från att spela det här förmodade mästerverket i väntan på EE.
Det har kliat i fingrarna åtskilliga gånger, men jag väntar gärna ett tag till för att få spela EE.

Sluta vänta och kör för fan! Redan varvat spelet + exp fem gånger nu. Tror inte EE kommer vara så mycket mer värt.

Precis, möjligt att man väntar på en bundle med alla expansionerna men det finns så otroligt mycket att göra utan dessa så man hinner nog bara halvvägs ändå genom orginalspelet innan sista(?) expansionen kommer


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Skulle vara nice om de var lika snyggt som demon de visade på E3 förut. Ni vet, den när de ljög och sa hur snyggt spelet kommer att vara och istället visade hur snyggt det kunde ha varit.

Medlem
Skrivet av employed:

Skulle vara nice om de var lika snyggt som demon de visade på E3 förut. Ni vet, den när de ljög och sa hur snyggt spelet kommer att vara och istället visade hur snyggt det kunde ha varit.

Jag har spelat Witcher 3 över hundra timmar och det är överlag snyggare än den gameplay-videon om man har en riktigt bra dator och högupplöst skärm.

Vet inte riktigt vad du vill med din kommentar, men den är väldigt gnällig efter så lång tid. Långsint? Pampers som sitter snett?

Medlem
Skrivet av Buio:

Jag har spelat Witcher 3 över hundra timmar och det är överlag snyggare än den gameplay-videon om man har en riktigt bra dator och högupplöst skärm.

Bara för att du spelat i flera hundra timmar på din high-end dator så betyder det inte att de är snyggare än när de visades förut. Detta är ett faktum som även fz.se har rapporterat om.

Olika källor:
http://whatifgaming.com/developer-insider-the-witcher-3-was-d...

http://imgur.com/a/K3uFC

Självklart så undrar jag hur bra det hade sett ut på en high-end dator i 4k upplösning i ultra med den grafiken som "lovades" till oss spelare.

Skrivet av Buio:

Vet inte riktigt vad du vill med din kommentar, men den är väldigt gnällig efter så lång tid. Långsint? Pampers som sitter snett?

Ska du säga att du har haft sex med min mamma snart också?

Medlem
Skrivet av employed:

Skulle vara nice om de var lika snyggt som demon de visade på E3 förut. Ni vet, den när de ljög och sa hur snyggt spelet kommer att vara och istället visade hur snyggt det kunde ha varit.

Fast dem ljög inte, det står till och med anledningen till varför dem sänkte grafiken i artikeln du länka? Läser du inte dina egna källor?

Det är väl ganska självklart att dem nergraderar spelet när dem vet att de inte kommer funka på konsolerna som står för en stor del av pengarna dem tjänar.

Sen för övrigt så är Witcher 3 fortfarande ett av dem snyggare spelen.

Medlem
Skrivet av Interpx:
Skrivet av Jozo:

Jag har hållit mig från att spela det här förmodade mästerverket i väntan på EE.
Det har kliat i fingrarna åtskilliga gånger, men jag väntar gärna ett tag till för att få spela EE.

Sluta vänta och kör för fan! Redan varvat spelet + exp fem gånger nu. Tror inte EE kommer vara så mycket mer värt.

Det kommer säkert vara värt som fan! Men inte i närheten av värt nog för att rättfärdiga att vänta på det. Däremot är det värt nog att spela en gång till när det väl kommer!

Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av employed:

Skulle vara nice om de var lika snyggt som demon de visade på E3 förut. Ni vet, den när de ljög och sa hur snyggt spelet kommer att vara och istället visade hur snyggt det kunde ha varit.

Fast dem ljög inte, det står till och med anledningen till varför dem sänkte grafiken i artikeln du länka? Läser du inte dina egna källor?

Det är väl ganska självklart att dem nergraderar spelet när dem vet att de inte kommer funka på konsolerna som står för en stor del av pengarna dem tjänar.

Sen för övrigt så är Witcher 3 fortfarande ett av dem snyggare spelen.

Fast nu använder du logik, det fungerar inte på gnälliga kids som inte kan läsa.

k3m
Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av employed:

Skulle vara nice om de var lika snyggt som demon de visade på E3 förut. Ni vet, den när de ljög och sa hur snyggt spelet kommer att vara och istället visade hur snyggt det kunde ha varit.

Jag har spelat Witcher 3 över hundra timmar och det är överlag snyggare än den gameplay-videon om man har en riktigt bra dator och högupplöst skärm.

Vet inte riktigt vad du vill med din kommentar, men den är väldigt gnällig efter så lång tid. Långsint? Pampers som sitter snett?

håller med dig om att Wild hunt är snyggare nu. hade RED valt att skära ner på annat bara för att få till ultra realistisk rök så hade upplevelsen garanterat varit sämre. hellre sikt, detaljer o npc's än nåra sekunders fläskig rök. det var säkert så RED oxå resonerade.

Medlem

Men det var texturer, sikt, reflektioner mm de tog bort bara för att konsolerna inte orkade med den grafiken. Ända in till släppdatumet framhöll de att det var grafiken från 2013-2014 som skulle vara i det riktiga spelet.

k3m
Medlem
Skrivet av Thunde:

Men det var texturer, sikt, reflektioner mm de tog bort bara för att konsolerna inte orkade med den grafiken. Ända in till släppdatumet framhöll de att det var grafiken från 2013-2014 som skulle vara i det riktiga spelet.

det är inte sant. de skalade ner på effekter pga av den anledningen jag gav tidigare. de tog inte bort saker. sist så påstod de inte att det var samma grafik som på de första videorna. däremot så framhöll de att spelet kommer att vara riktigt snyggt och att kunderna inte kommer att bli missnöjda. vilket de hade rätt i oxå

1
Skriv svar