Vill du spela Mirror's Edge: Catalyst först? Sök till betan

Robot
Vill du spela Mirror's Edge: Catalyst först? Sök till betan

Hinn före premiären den 24 maj.

#mirrors-edge-catalyst


Medlem
Vill du spela Mirror's Edge: Catalyst först? Sök till betan

Det är väl mer än en person som kommer få spela betan?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Avstängd
Medlem

Kändes mer som "Marknadsför oss på sociala medier så får du chansen att jobba gratis för oss".

Releasehästryttare

jag frågade denna fråga i Mirrors edge tråden från igår men ingen brydde sig att svara eller man fick arga svar .. så hoppas jag får en av platserna

Medlem

Anmälde mig till PS4 betan igår, får väl se om man blir inbjuden.

Medlem

Gjorde det direkt efter trailern släpptes för PC.

Har inte så mycket tid att spela på min PS4 för tillfället. Så lika bra att anmäla för datorn när jag konkar runt på den 24/7 pga studier (orkar helt enkelt inte starta min PS4 när jag kommer hem haha).

Medlem

Anmälde mig direkt, och svar fick jag på en gång, Tack Ivanhoe, du är en av dom mest kompetenta betatestare som vi stött på under alla dessa år i tjänst, vi tackar dig för att du deltar samt förbättrar vårat spel. Vi kommer även att skicka spelet gratis till dig tack vare din gudomliga begåvning att testa Betaspel. -Ivanhoe, vi på EA älskar dig stora ledare.

Ja vad säger man, man kan ju bara tacka och ta emot


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Jag avvaktar faktiskt till hela spelet är ute. Det kan jag nog hålla mig inför. Har redan för mycket att göra ändå, haha.

Medlem

Nej, tack. Vill inte förstöra min romans till serien


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det är väl mer än en person som kommer få spela betan?

Nja, numera är det tekniskt sett oftast bara en person som spelar betan, resten tror att de har fått spelet gratis och använder betaforum och buggrapporter till att klaga på falsk marknadsföring.

Medlem

Alltför många fattar inte vara beta är.
själv anmäler jag mig sällan till beta.
Jag orkar helt enkelt inte sitta och rapporera buggar och fel osv.
Inte för att majoriteten gör det heller, dom klagar på publika forum att vilket skitspel det är ist.
Men jag väntar hellre på färdig produkt och hoppas att platsen inte jag tar upp åtminstone tas upp av en seriös som gör en riktigt betatestning.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Dice och EA borde enbart inrikta sig på att göra trailers för det är dom duktiga på.

1
Skriv svar